/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Dvd player
Fra : CiaoStyrer
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 15-04-04 20:16

Hvordan spiller man dvd'er i windows media player... eller hvor kan man finde et gratis program der dur.. ellers et der udløber efter 30 dage...

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 15-04-04 20:19

Allerførst ,har du dvd drev?Hvis,og du har install Medieplayer 9,skulle det gå af sig selv

Kommentar
Fra : Nikker

Dato : 15-04-04 21:01

win dvd kan du hente søg på google på windvd eller www.windvd.com
jeg har det selv ;)

Accepteret svar
Fra : Nikker

Modtaget 60 point
Dato : 15-04-04 21:04

det er ik windvd.com det er http://www.intervideo.com/
så :d mangler point gi noen :d

Kommentar
Fra : amc

Dato : 15-04-04 22:42

Du skal bare have en dvd code så køre din media player igen,,,,,Du kan prøve at hentet denne her og se om det hjælper
http://www.cliprex.com/ den skulle være gratis

Kommentar
Fra : stefanahm

Dato : 16-04-04 07:38

Hejsa

DVD afspiller til Pc der dur kan du finde på følgende link

http://download.tucows.com/perl/step-2.html?Platform=TUCOWS&Ext=adnload/333745_127157.html&dltarget=download&template=tucows&Target=window95®ION_Europe=Denmark&CHOICE_Europe.x=selected

Det er et mirror til download fra www.tucows.com og er 100% feeware.

Kan findes på deres side og så søge på dvdplayer i windows afsnittet

MVH

Stefan

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 16-04-04 13:03

Tak for svaret Nikker.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 16-04-04 13:43

Hvad med at finde en anden legeplads

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 16-04-04 18:26

Legeplads...??? øhhh... Hvem..?? Hvorfor..?? Jeg havde istalleret windows media player 9 men det gik ikke af sig selv...