/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Årets pressefoto 1995
Fra : Nik_
Vist : 940 gange
100 point
Dato : 15-04-04 19:29

Nogen der har skrevet den stil? Har kigget lidt på studienet og der er også en del men de er med et pænt ord dårlige og koster mange spildte point. Jeg har en uge til at skrive den og har også meget andet da jeg snart skal til eksamen. Jeg mangler bare ideer og måske lidt til..

Nogen der kan hjækpe?

Mvh. Nik

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 15-04-04 19:45
Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 15-04-04 20:12

Hejsa Nik

Her er en del links som du kan kikke på

http://shor.ter.dk/480719421

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-04-04 21:08

Måske du kan finde der her, men du skal nok tilmelde dig først : http://www.polfoto.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 15-04-04 21:09

Nogle idéer:

Pressefotografiers "magt"?
Kan fotografier manipuleres/manipulere?
Historien bag billedet.
Billedets komposition, farver/lys
Dvs. en billedanalyse
Hvorfor tror du, netop dette foto vandt?
Hvilken virking har fotoet på dig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-04-04 21:17

I forlængelse af friedas forslag : http://ix.db.dk/medier/SteffensUVM/4sem/Billedsprog%20og%20billedbrug.ppt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 16-04-04 15:49

Tak tak, har selv fundet noget der kan bruges så i behøver ikke at skrive mere..

Mvh. Nik

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 16-04-04 16:05

lukker du så lige og held og lykke med opgaven

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-04 16:30

Nik_

Hvis du har løst dit problem er du så sød, som frieda har gjort opmærksom på, at lukke spørgsmålet ved at acceptere den kommentar du synes hjalp dig 'bedst' på vej.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 16-04-04 21:04

Kan jeg da godt men ingen af dem hjalp mig på vej, jeg fandt noget helt andet selv.. så skal lige tænke lidt over det, hvis det er tilladt.

mvh. nik

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 16-04-04 21:21

Tak for svaret briani, det var supergodt. Jeg vil også benytte lejligheden til at sige tak til MOLOKYLE og frieda for at have gjort mig opmærksom på at lukke spørgsmålet, så de 100 point ikke gik til spilde.

Mvh. Nik

Kommentar
Fra : umulie

Dato : 16-09-04 09:20

Hey Briani... kden der årets pressefoto... den har jeg netop også lige fået for... så gik jeg ind under og søge efter den under google.. og så kom du op.. heh... hva fandt du ud af me den? kan du sende mig det du skrev... ?

Kommentar
Fra : superfck

Dato : 18-02-05 15:33

Heeej..
Har ogs li fået den for.. Ska også lave den på en uge..
Vinterferien... her i uge 8!
Ville lige hører om enten Nik_ eller umulie vil sende det i har lavet?