/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
redigere mp3-fil
Fra : Breunski
Vist : 702 gange
100 point
Dato : 15-04-04 16:48

Hvordan kan jeg redigere en mp3-fil? Jeg har eksempelvis et langt nummer, hvor jeg kun skal bruge 2-3 minutter. Hvordan klipper jeg det overflødige fra?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 15-04-04 16:54

Hej breunski

jeg har lige selv downloadet et program som jeg nu bruger

det er nemt og virker til at være godt

fra www.download.com

led efter et program der hedder Audacity

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-04-04 17:01

Hejsa
Hvis du benytter Nero, så er der en editor med til programmet "Nero Wave Editor", den kan også editere og gemme i MP3 format.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 15-04-04 17:37

Hej breunski.

Du kan evt. gøre det i Acid, som er et kanon program (også brugervenligt) til alt hvad der har med redigering at gøre.!

tjeck her:
http://www.sonicfoundry.com/

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : fatrix

Modtaget 100 point
Dato : 15-04-04 20:51

Hey
du kan bruge dette program http://www.mp3-converter.biz/cool-mp3-splitter/
Har selv brugt det et par gange og det er mega simpelt og let at forstå

Håber du kan bruge det

Anders

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 15-04-04 21:17

Audacity kan jeg ikke klippe med............og Acid kan jeg ikke finde som download på den oplyste side.

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 15-04-04 21:53

Tak for svaret fatrix. Dette program var fortrinsvis lige til og nu har jeg fået ordnet opgaven.