/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
VCD Menu Foto/Video
Fra : dbl
Vist : 294 gange
100 point
Dato : 15-04-04 16:40

Hej....!

Jeg er ved at lave en rejsevideo/rejsefoto til en VCD som så kan ses på et tv'et via en DVD.
Mit problem er så at jeg gerne vil have en start menu hvor man enten vælger om man vil se videoen eller Slide Show.
Jeg har prøvet med Nero 6.0, men den laver bare en thumbnails hvor videoen ligger ved siden af ALLE billederne. Og det er ikke det jeg er ude efter, jeg er ude efter at lave 2 punkter, Video & Foto, hvor man så vælger hvad man vil se.
Nogen der kender et godt program til det?....og det skal være nemt at bruge.

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 15-04-04 17:08

Prøv med moviefactory 2 fra Ulead,jeg ved ikke om den opfylder dit krav,men jeg tror det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 17:12

Det burde den gøre "olehermann" og "dbl" - den er nemlig det helt rigtige til det.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 16-04-04 16:50

olehermann!

Jeg har lige prøvet at downloade det fra deres hjemmeside Ulead.com under "Download Trial Now" jeg har endda indtastet en e-mail, men der sker ikke noget når jeg klikker på Submit.
Kender du et andet sted hvor man kan finde det?

Mvh.
dbl

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 16-04-04 17:01
Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 17:02
Godkendelse af svar
Fra : dbl

Dato : 16-04-04 17:26

Tak for hjælpen refi.
Og en lige så stor tak til olehermann, men jeg kan kun give point til én.

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 17:38

selv tak