/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telefonbog & adressebog i SE
Fra : Kongelunden
Vist : 550 gange
420 point
Dato : 15-04-04 15:59

Hej,
har pt. en SE T68i som jeg er utrolig glad for, men det er vist efterhånden ved at väre tid til at skifte den ud til en nyere model

Har derfor kig på en af de nye SE modeller som enten er på markedet i öjeblikket, eller som kommer det snarligt (S700 & K700). Men jeg ville egentlig gerne have en SE mobil som ud over telefonnumre, navn & emailadresser også kunne have mine kontakters fysiske postadresser liggende i hukommelsen (adressebogen) - noget som t68i pt. ikke rigtigt kan.

Umiddelbart kan jeg se, at P800 & P900 skulle kunne dette - passer det? Hvilke modeller er der ellers som tilbyder denne feature, eller er det generelt noget som SE ikke bruger? Og kommer dette måske eventuelt i en af de kommende mobiltelefoner ??

Kommentar
Fra : aroma

Dato : 15-04-04 16:34

Jeg har selv købt en MOTORLA aCCOMPLI 008 og den kan man have alt dette inde på ardessebogenog+ meget andet . men dette er med sort hvid skjærm. Jeg er dog slev meget glad for MOTORLAen, den koster 900 kr. + 5okr. i porto. inde hos AIR COM. www.aircom.dk så følger der også bærre taske, bordlader, kabel og CDER til PCer.

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 16-04-04 08:13

Tjaae, Motorola blive det nok ikke. Tripleband er mere eller mindre et MUST i den telefon det skal dreje sig om, og derudover må den også meget gerne have IR og måske BlueTooth.............hvilket langt de fleste SE mobiler opfylder, men de mangler så vist til gengäld lidt på adressebogs-området

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 18-04-04 09:56

Hej

:-#

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-04-04 10:09

Hej Kongelunde jeg kan anbefale en t-610 eller t-630 de har de feauters du efterlyser har sel en se t-610 og bruger meget min mail og mail adr som ligger hukommelsen ulempen ved t-610 og t-630 er at de ikke har så meget hukommelse til spil ringetoner p-800 har mange børenesygdomme så den er ikke et alternativ p-900 kan alt og lid mere til og har også muloghed for at kan udvig hukommenlsen men der finde ikke så mange programme til p-900 fordi at dens styresyten (symbia) er for nyt håber det har hjulpet dig på vej ellers skal jeg se om jeg kan hjælpe dig med dinne spørgsmål mvh Thyfoon

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 19-04-04 11:54

Hej Thyfoon.
Som jeg forstår så har T610 og T630 ikke plads i hukommelsen til andet end mine kontakters telefonnumre (fastnet & mobil) samt email-adresser, plus lidt mere. De understötter ikke muligheden for at indtaste mine kontakters fysiske adresse som vejadresse, postnummer etc.

Mit egentlige spörgsmål er om man så skal helt op i en p900 for at få denne mulighed, eller kommer der nyheder fra SonyEricsson med en ny model som kan?

Accepteret svar
Fra : thyfoon

Modtaget 420 point
Dato : 19-04-04 12:37

du skal helt op i en P-900 for at være kørene jeg har ikke fået noget at vide om de nye modeller i nu der er megt lidt vi har fået fra se om dem håber det har hjulpet

Godkendelse af svar
Fra : Kongelunden

Dato : 19-04-04 12:58

Tak for svaret thyfoon.

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 23-04-04 15:32

Til dem så er interesseret: Endte med at köbe en Siemens SX1, som fuldt ud lever op til de "kriterier" som jeg havde stillet. Alle former info kan blive adderet til kontakter, deriblandt födselsdage, adresser, og meget andet, samtidig med tripleband, ir, bluetooth og hvad man nu ellers kan få brug for.

Desuden får du mp3-afspiller, radio med i köbt samt en mobil som ikke fylder alverden i lommen - og mulighed for at bruge MMC hukommelseskort........virkelig anbefalesvärdig.