/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Dansk manual til Pentax Optio 555 og S4
Fra : Obur
Vist : 897 gange
20 point
Dato : 15-04-04 12:30

Er der nogen der kan hjælpe med en manual til Pentax Optio 555
og en manual til Pentax Optio S4 (selvfølgelig betaler jeg )
Gerne fotokopi
De manualer jeg har, er på fransk !
Mvh Obur

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-04-04 13:12

Har du forsøgt den danske distrutør "FoviTech" - http://www.fovitech.dk/fotodok/pentax/index.htm

FoviTech er dansk distributør af alle de populære kameramodeller fra Pentax -
opfinderen af zoomkameraet.
Pentax har altid sat kvaliteten i højsædet, og er blandt verdens førende kameraproducenter - både indenfor digitale og analoge kameraer.
Produktprogrammet omfatter også et stort udvalg af kvalitetskikkerter.
Find flere oplysninger og gode råd om valg af den rigtige model under de enkelte grupper.
Husk også at gå til FoviTech's startside for at se alle vore andre spændende produkter!

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : Obur

Dato : 15-04-04 13:47

Tak for dit svar Ivan - men det har jeg prøvet - jeg skal købe manual hvor jeg har købt kameraerne siger de - men de er købt i udlandet.
Jeg har prøvet i forskellige fotoforretninger, men de henviser til FoviTech.
Med venlig hilsen
Ole

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-04-04 13:55

Hej Ole
Det er det problem vi alle har, når vi har købt vores kamera i udlandet. Jeg havde et Nikon Coolpix 5000 og her forlangte man 1000 kr. for en manual.
Prøv at få fat i en manual gennem www.dba.dk eller www.gulgratis.dk - det koster jo ikke noget at prøve.

//bent

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-04-04 14:07

Hej Ole, der er noget der tyder på - at du kan bestille manualer fra Pentax i Sverige eks. til 555 koster den 300 svenske d.v.s. omkring 250,- DKR. Problemet er, at de kun sender indenfor Sverige - men det kan jo aldrig skade at skrive til dem på info@pentax.se

Citat:
Bruksanvisningar

Med varje ny PENTAX kamera som levereras från PENTAX Scandinavia AB medföljer en svensk bruksanvisning.

Om din bruksanvisning förkommit finns det möjlighet att beställa en ny hos oss. Detta gör du genom att sätta in pengar för den bruksanvisning du önskar på vårt PostGiro nummer: 15 06 61 - 7. Glöm ej ange din adress samt vilken kameramodell du önskar! Märk din beställning med "Weborder". Bruksanvisningar skickas endast till adresser inom Sverige.

Pris för tryckta bruksanvisningar inklusive porto och moms:
Zoomkompaktkameror, tillbehör (blixtar): 150 kronor.
Systemkameror, mellanformatskameror: 200 kronor
Digitalkameror: 300 kronor

När det gäller beställning av bruksanvisningar till äldre PENTAX produkter, kontrollera först att bruksanvisning fortfarande finns tillgänglig. Det gör du enklast genom att ställa en fråga till info@pentax.se.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 20 point
Dato : 15-04-04 14:13

Ole,

umiddelbart er det muligt, at downloade manuel til S4 fra følgende adresse: http://www.pentax.com/docstore/index.cfm?show=6

Mvh
Ivan

Kommentar
Fra : Obur

Dato : 15-04-04 14:49

Tak - hold op hvor er i gode - tak for alle besvarelser jeg er imponeret.
Jeg vil prøve nogle af de muligheder som er foreslået.
Og stakkels Bent - som skal betale kr. 1000,- for en manual-
Endnu engang tak.
Mvh Ole

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-04-04 15:16

Hej Ole
Jeg skal skynde mig at tilføje, jeg købte ikke manualen, og nu har jeg skiftet kamera til Canon.

IBM760 > Det var et godt link du fandt der.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Obur

Dato : 15-04-04 15:32

Tak til Ivan - jeg er i gang med at downloade - men er stadig varm på en dansk manual.
Mvh Ole

Godkendelse af svar
Fra : Obur

Dato : 23-04-04 05:48

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : adelfi

Dato : 04-05-04 08:41

Jeg kan muligvis hjælpe dig med en tysk manual - den er da altid bedre end en fransk!

Kommentar
Fra : Obur

Dato : 04-05-04 10:37

Hej adelfi

Tak for dit tilbud - men jeg har fået en tysk manuel, det er rigtigt den er bedre end den franske !

MVH OLE

Kommentar
Fra : adelfi

Dato : 11-05-04 11:53

Hej igen

Nu har jeg også en på engelsk!

Kommentar
Fra : Obur

Dato : 11-05-04 13:15

Hej adelfi
Du er en flittig mand/pige, men den engelske har jeg downloadet fra nettet, så mit største ønske er en på dansk !!
Men tak
mvh Ole

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 16-07-04 10:18

Hej Obur - var det ikke en ide at lukke dette spørgsmål?
Du har trods alt et nyere.