/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3310 taber tid i ur
Fra : openphone_unlock
Vist : 532 gange
50 point
Dato : 15-04-04 11:36

ur i 3310 der taber ca 8 min. i løbet af 2 døgn
er det et software problem ?
den har version 6,07
hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-04 11:40

8 min lyder af meget - tager du batteriet af flere gange om dagen ?

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 15-04-04 11:43

nej da

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 15-04-04 14:39

Hejsa..

Jeg havde samme problem da jeg havde en 3310'er.. Jeg gik ind med den i butikken, og efter 3 forsøg på at reperere den, fik jeg en ny!

Så hvis garantien stadig gælder, kan du da forsøge det!

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : mart2638

Modtaget 50 point
Dato : 16-04-04 10:46

Det ved jeg.
Det er fordi at når du oplader din telefon skal den være næsten helt flad for strøm for ellers holder batteriet ikke så lang tid, så hvis det er skal du nok have et nyt batteri og et batteri er meget billigt over i t-hansen ca. 250kr. (www.t-hansen.dk).

Håber du kunnne bruge svaret Hilsen Martin

Godkendelse af svar
Fra : openphone_unlock

Dato : 07-05-04 21:13

Tak for svaret mart2638.
Nu var det ikke lige min egen telefon
en (børne telefon) fik så at vide at den blev ladet op selv om den var halv fuld
Hilsen Bjarne
www.openphone.dk www.openphone.onlinesalg.dk