/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Leje af aflytningsudstyr
Fra : Tulletine
Vist : 6202 gange
175 point
Dato : 14-04-04 22:12

Hej,
Ër der en der ved hvor jeg kan leje en lille mikrofon og en modtager til aflytning af en person ?
Mikrofonen skal være så lille så den kan syes ind i opsmøgningen på et par bukser.
På forhånd mange tak.
Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-04 22:14

Prøv at spørge PET! http://www.pet.dk/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-04-04 22:16

Det må man da ikke Men hvis du skal have fat i sådan noget må du nok prøve en detektiv men de vil sikkert ikke leje deres udstyr ud da det er meget dyrt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 14-04-04 22:18

Sorry jeg kommer med denne kommentar, men kan ikke lade være.............
Spørg PET..........siger tedd

Accepteret svar
Fra : Falcham

Modtaget 185 point
Dato : 14-04-04 22:29

Prøv West Security, Vestergade 27 1456 Kbh. K Tlf. 33112708

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-04-04 22:32
Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 14-04-04 22:50

Hej Tulletine.
Prøv dette link,de gør alt i det du er interesseret. : http://www.spyzone.dk/

Hilsen Dodala

Kommentar
Fra : technet

Dato : 15-04-04 00:22

Er det lovligt at bruge skjult kamera og mikrofon?

Straffeloven § 263 stk.1 nr.3 forbyder hemmelig aflytning eller optagelse af udtalelser. Forbudet gælder kun, når der benyttes et særligt apparat til at aflytte eller optage samtaler mellem andre. Det er ikke strafbart at optage en samtale, man selv deltager i, fx en telefonsamtale. Det er heller ikke strafbart at lave en hemmelig optagelse fra et møde, hvis man selv er lovligt til stede eller har allieret sig med en, der er det.

____________________________
og så kan du jo byde på sådan en her på qxl.dk
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=11627085

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 15-04-04 07:19

Pas på !!!!!!! Spywarefri

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 15-04-04 13:23

Rolig nu da ...... Ingen moralprædken tak!!!!
Det er til et polterabend og det kommende brudepar vil elske det.
Tak for de mange links - jeg tjekker dem iaften - men send gerne flere
Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 23:24

Husk at lukke
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:01

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 04-05-04 21:07

Stop med det; Sunowich - det har kun den modsatte effekt.
Fremover skal du ikke bruge kræfter på at besvare spørgsmål stillet af undertegnede for du vil ALDRIG få pointene.
Mvh.
TulleTine

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-05-04 21:46

Du er sku da latterlig Bare du lukker dit spørgsmål er jeg da fløjtende med hvem du giver dem Og så tænk der sidder nogle og prøver at hjælpe dig som du bare skider på
Og TROR du selv jeg gider at hjælpe dig mere GUESS

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 05-05-04 07:44

Tak det var lige det jeg ønskede at opnå - så har vi 2 den aftale fremover på ALLE mine spørgsmål.
Pft.
TulleTine

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 05-05-04 07:45

Tak for svaret Falcham. Jeg kunne nu ikke få alt det jeg søgte lige der men blev henvist til et sted der havde ALT.
Kh.
TulleTine

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-04 08:22

Alle dine spørgsmål TSK TSK LaLLETINE

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 05-05-04 17:57

Velbekommen