/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
SR 50 DITECH CDI
Fra : omjense
Vist : 210 gange
50 point
Dato : 14-04-04 16:53

der sidder en CDI-tænding i denne motor som styrer indsprøjtningen........... men den er begrænset til 8500 omdrejninger.........
jeg ved godt at man kan købe en ubegrænset CDI-tændning, men sådan en koster monster mange moneys......
så derfor tænkte jeg: kunne kan ikke bare gøre/pille lidt ved den originale CDI, som allerede sidder i motoren.......altså gøre sådan at CDI-TÆNDINGEN ikke længere er begrænset .............
på forhånd tak =)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 14-04-04 21:03

Du kan i hvertilfælde ikke pille, da det er en total lukket enhed, ligesom du heller ikke kan pille ved en prossesor i en computer, men så kommer spørgsmålet om en knallertmekaniker med udstyr til gameboy/playstation kan påvirke den, men der er ikke så mange der har udstyret endnu.
Men spørgsmålet er kun aktuel hvis du har tunsæt på, da knallerten ellers ikke kan komme op på de omdrejninger.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-06-04 07:41

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-05-05 23:25

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 04-07-05 08:02

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede afgivet og mistet pointene, nu skal du bare vælge den der skal have dem.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen