/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Erfaring + Flytning af fodhvilere på Yam~
Fra : rasmusbuh
Vist : 1098 gange
30 point
Dato : 14-04-04 16:40

Hej alle sammen.

Nogen herinde der kører eller har nogle gode dårlige erfaringer med yamaha virago? (500 cc til 1100 cc) Altså de store modeller?

Samtidig lurede jeg lidt på om man på en Yamaha Virago af hvilken som helst model, kan flytte fodhvilerne frem uden større problemer? Selvfølgelig så bremse og gear følger med?
Jeg ejer ikke selv en Virago (endnu) men jeg tænkte lidt på dette, da det er en rigtig fed mc!

Hilsen Rasmus

Kommentar
Fra : hondafinn

Dato : 14-04-04 18:08

Hej rasmusbuh
Jeg har ikke selv erfaring med Virago, men kender et par stykker der kører Virago, de har alle fremadrykkede fodhvilere med gear og bremse, der er flere forskellige modeller, så prøv at søge i forskellige tilbehørs forretninger, bla Masi motor i Holbæk de fører bla Highway Hawk tilbehør
mvh
Hondafinn

Kommentar
Fra : rasmusbuh

Dato : 14-04-04 18:12

task skal du ha.
Kan stadig bruge andres erfaringer!

Kommentar
Fra : rasmusbuh

Dato : 14-04-04 18:12

tak skal du ha.
Kan stadig bruge andres erfaringer!