/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Reparation af kilt
Fra : klodomir
Vist : 437 gange
200 point
Dato : 14-04-04 14:31

Er der nogen, der ved, hvor man kan få repareret en skotsk kilt, hvor nogle af syningerne er gået op? Vi har prøvet at spørge skrædderne i området, men de vil ikke binde an med det. Vi bor i Roskilde-området, men hvorsomhelst på Sjælland er egentlig fint, bare det bliver gjort af en, der kan gøre det ordentligt.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 14-04-04 14:53

Hej Klodomir

Jeg ved der er et Pipeband i Roskilde, så mit forslag er, at du kontakter dem og høre hvor de får repereret deres kilte

Jeg prøver lige at finde et link til dig...

// Toupie

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 210 point
Dato : 14-04-04 14:59
Godkendelse af svar
Fra : klodomir

Dato : 10-05-04 13:39

Tak for svaret Toupie.

Siden var ikke opdateret, men så fandt vi på at kontakte pipebandet i Holbæk, og de anbefalede skrædderen Brogaard, ligeledes i Holbæk. Der blev kilten repareret perfekt og ikke for dyrt.

Mvh. Klodomir

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-05-04 20:05

Jeg er glad for at kunne hjælpe