/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Rullemenu - ikke alle vises
Fra : hedefelt
Vist : 615 gange
200 point
Dato : 14-04-04 14:16

Hey

Tror nok det er her jeg skal spørge - men hvis det ikke er beklager jeg!

Har netop skiftet arbejdsplads og på den "nye" maskine har jeg det irriterende problem at rullemenuerne kun viser de senest brugte funktioner - de øvrige kommer først frem når man klikker på dobbeltpilen i bunden af menuer - eller vente tilstrøkkeligt længe!!

Dette problem har jeg fjernet på min anden arbejdsplads - men nu er det desværre ved at være et par år siden jeg gjorde det og kan ikke finde stedet hvor jeg skal ændre nu.

sidder der en venlig sjæl der kan afhjælpe dette er der 200 point at hente her

på forhånd tak

PS problemet gælder i alle officeprogrammerne og jeg kører Win2000

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 14-04-04 14:24

Gå i Funktioner tilpas og fjern fluebenet "de senest brugte funktioner vises først"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 14:25

Menuer viser de senest anvendte kommandoer først - hedder den ordret.

Godkendelse af svar
Fra : hedefelt

Dato : 14-04-04 14:26

Takker for kort og præcist svar - har nu længe ikke kunnet finde stedet - takker mange gange og værsgo lidt points til dig!!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 14:28

Selv tak og fortsat God Solskinsrig Dag