/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Børneplatform
Fra : johgit
Vist : 876 gange
20 point
Dato : 14-04-04 12:33

Vi mangler en børneplatform til vores "nye" gamle combicamp, vi har besøgt forhandlere af camping udstyr, de ved ikke hvor den kan skaffes. Er der nogen der ved om den kan skaffes i udlandet eller lignende. det skal siges at den er vist i papirerne der fulgte med den gode gamle trailer.
Med venlig hilsen gitte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 12:38

Jeg er en af dem der lige skal have en forklaring på hvad en børneplatform er.
Er det sådant et abebur så børnene ikke løber væk?

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 14-04-04 13:07

Hejsa
Har du prøvet at kontakte combi-camp, de må da kende til det?

Combicamp
Egebjergvej 27
4500 Nykøbing sj
TLF:59360506

Email: combi-camp@combi-camp.dk

Accepteret svar
Fra : grausen

Modtaget 30 point
Dato : 14-04-04 13:11

hej igen
glemte lige et link, så det kommer her
http://www.combicamp.dk/frame.htm

Godkendelse af svar
Fra : johgit

Dato : 14-04-04 15:18

Tak for svaret grausen.
Via dit link kom jeg videre. De gav mig tlf. nr. til en ældre mand der selv fremstiller dem, da de ikke er på markedet længere (børneplatform) altså.

Kommentar
Fra : johgit

Dato : 14-04-04 15:23

Jeg vil lige sige at en børneplatform som den kaldes i 1978 er en køje til at sætte over de to sengepladser der er i en combicamp. Jeg har bestilt den hos en ældre mand på sjælland. hilsen gitte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 15:29

Okay - så blev jeg også lidt klogere

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 15-04-04 06:23

Det var så lidt, godt det lykkedes, god ferie