/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hjælp til unlock af Nokia 5100
Fra : goldeneye
Vist : 588 gange
50 point
Dato : 14-04-04 11:47

Jeg vil gerne låse en Nokia 5100 op, men har lidt problemer med det.

Jeg har fremskaffet en kode, det var intet problem. Men jeg har problemer med at få denne indtastet i telefonen.

Jeg har læst at jeg skal fjerne SIM-kortet fra telefonen og starte den. Men så skriver telefonen bare indsæt SIM-kort, og jeg kan ikke komme videre.

Hvordan gør jeg rent praktisk ?

/Michael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 11:49
Kommentar
Fra : Gratis_Unlock

Dato : 14-04-04 11:51

Gå ind under www.gratis-unlock.webbyen.dk og send en mail så skal jeg nok hjælpe dig!!
mvh.
peter

Accepteret svar
Fra : Gratis_Unlock

Modtaget 60 point
Dato : 14-04-04 11:53

ps.
du skal bare beholde dit simkort i....
(det er mig det var for hurtig hehe..) så skal du ind taste din kode... og vuptig så er den låst op
mvh.
peter

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 14-04-04 12:39

Hvis jeg beholder SIM-kortet i skriver den "Telefonbegrænsning er slået til". Det er her jeg går istå ...... Jeg kan ikke trykker på andre taster, kan kun slukke og prøve igen .....
Telefonen er låst til Orange, og jeg har kun et Telia SIM-kort.

Kommentar
Fra : Gratis_Unlock

Dato : 14-04-04 13:19

har du ikke det rigtige sim kort? for så put det i og indtast koden...

mvh.
peter

Kommentar
Fra : Gratis_Unlock

Dato : 14-04-04 13:23

nej nu har jeg igen ikke læst det hele....

du skal bare tag sim-kortet ud... så står der "indsæt Sim" så trykker du tre gange på "*" for at få p frem og fire gange får at få w frem...
mvh. peter

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 14-04-04 13:27

Tror jeg har fundet fejlen .... nogle af telefonens knapper virker simpelthen ikke. Rart med god Nokia kvalitet

Kommentar
Fra : Gratis_Unlock

Dato : 14-04-04 13:29

okay det er jo ikke let at gradere sig mod
mvh.
peter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 13:35

Atter et problem med en logisk løsning

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 23:15

Husk lige at lukke spørgsmålet.
Tak

Godkendelse af svar
Fra : goldeneye