/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
min browser lukker ned
Fra : Planken
Vist : 1059 gange
50 point
Dato : 14-04-04 00:31

Hvordan kan det være at der nogle sider jeg ikke kan komme ind på mere så som min netbank og andre alm. sider også min e-mail konto på ofir hver gang jeg skal logge mig på lukker min browser men ikke på alle sider fek.s her kan jeg godt komme ind har jeg mere end en browser åben lukker kun den ned hvor jer prøver at logge på ?????

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 14-04-04 00:35

Du har vel ikke fået mail om at du skal slette jdbgmgr.exe
http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/jdbgmgr.exe.file.hoax.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 00:35

En tur på www.spywarefri.dk

Du har nok noget snavs.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-04 00:36

"konkurrancesvar.dk"

Ja - den er der mange der er hoppet på

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-04-04 00:36

Det er dine sikkerhedsindstillinger der driller dig.

- Åbn Internet Explorer
- Vælg Funktioner
- Vælg Internet-indstillinger
- Klik på indstillinger
- Marker i "Ved hvert besøg på siden"
- Klik OK
- Klik på "Slet filer"
- Marker i "Slet alt offline-indhold"
- Klik OK
- Vælge fanen "Sikkerhed"
- Klik på knappen "Standardniveau" eller sæt sikkerhedsniveau til "Mellem"
- Vælg fanen "Indhold"
- Vælg fanen "Avanceret"
- Kilk på knappen "Gendan standarder"
- Fjern markering i "Use Java 2 v...." (hvis den findes). Må ikke forveksles med Java Jit Compiler
- Klik OK i bunden

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 14-04-04 00:40

jdbgmgr.exe = java debug manager er som skrevet ikke en fil der skal slettes, men de fleste almindelige brugere kan sagtens undvære den.

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 14-04-04 01:07

havde samme problem som dig, gik på www.arlet.dk og hentede spybot, efter jeg kørte den fungerede alt normalt igen...

Godkendelse af svar
Fra : Planken

Dato : 23-04-04 20:57

Tak for svaret BjarneD.
Det var noget med min java der var fucket op
men tak for hjælpen