/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Uninstall Battlefield Vietnam???
Fra : bassenborg
Vist : 367 gange
50 point
Dato : 13-04-04 23:03

Min dreng har afinstalleret Battlefield Vietnam, men ikke på den rigtige måde.
Når man så skal installere spillet igen, og smider den første cd i, så kommer opstartsbilledet frem, men man kan ikke klikke på install-knappen.
Det er uninstall-knappen der er fremhævet, og når jeg klikker på den, kan jeg ikke afinstallere spillet, da det jo er blevet slettet, men bare på den forkerte måde.
Hvordan får jeg slettet sporene fra den gamle installation, sådan at jeg kan installere det igen?

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 13-04-04 23:15

Hejsa

Prøv først at søge på Battlefield Vietnam
Under søg-finder den noget-marker du den og vælger slet

Bagefter går du i kør og skriver regedit
Når du kommer derind trykker du på ctrl+b-så vil der komme en søgeboks frem
Her skriver du også navnet Battlefield Vietnam-og klikker på næste
Finder den noget så højreklik på den og vælg slet
Så trykker du igen på ctrl+b og søger igen,sådan bliver du ved til den siger søgningen er slut.

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 14-04-04 17:45

Så var det bare i orden.
Mange tak for svaret briani.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 14-04-04 18:00

Jamen det var da dejlig at høre

Kan du have en forsat god dag

Mvh
Brian