/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
telefonbegrænsning fra debitel
Fra : mikkel777
Vist : 577 gange
10 point
Dato : 13-04-04 12:50

jeg har fået en nokia 3510i og har fået den unlocket fint, men når jeg sætter mit telmore kort i siger den at "telefonbegrænsning slået til" og så kan skal man skrive en kode som jeg ikke ved af. Er der ikke noen der kender til det og ved hvad jeg kan gøre?

med venlig hilsen Mikkel

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 13-04-04 12:52
Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 13-04-04 16:12

hvilken kode har du brugt
kan du bruge andre kort
virker dit telmore kort i andre telefoner (Hvor gammelt er det kort)
fejlen kan skyldes et par forskelige ting

hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : dckdast

Dato : 13-04-04 17:03

Hej Mikkel

Jeg havde præcis samme problem for kort tid siden.

Først går du ind på http://www.uniquephones.com/unlock/index.php
og indtaster oplysningerne IMEI nummeret fås ved at trykke *#06#, koden skal tastes ind mens der ikke er sim kort i mobilen.
Når den har generet koderne skal du indtaste den der slutter på +4, da det er den debitel benytter sig af.
Herefter kan du sætte det nye simkort i, og alt er fryd og gammen :)
mvh
Dck

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 10 point
Dato : 13-04-04 18:04

Til dckdast
Det du skriver er næsten rigtig. I dette tilfælde er det en Nokia 3510i og derfor er det koden som slutter på +7# som skal benyttes.. Da Debitel låser deres telefoner lidt anderledes end de andre..
Men ellers er det den rigtige måde at gøre det på..
Hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : mikkel777

Dato : 14-04-04 23:57

Tak for svaret helloo.dk.