/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvordan repareres håndvasken?
Fra : luxenburger
Vist : 5750 gange
100 point
Dato : 13-04-04 08:37

Jeg har en håndvask i støbt porcelæn. For nylig opdagede jeg et lille "hul" i overfladen på ca. 2 x 2 mm, og knap 1 mm dybt. Jeg kan ikke mindes at have tabt noget i vasken, og jeg tror måske at det egentlig er en fejl i materialet, så man får en "springer" ligesom fx i beton.

MEN - jeg håber jo på at det kan repareres. Der findes garanteret folk som kan den slags, men jeg aner ikke i hvilken branche man skal henvende sig. Er der nogen der har en idé til, hvordan eller af hvem den slags skader kan repareres?

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 13-04-04 09:38

Prøv at skriv/ring til disse, de kan muligvis hjælpe dig!:
http://www.vvshuset.dk/contact_us.php?osCsid=b093599eb5049a551eba365b538c119a

Mvh. Cooper

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 13-04-04 10:08

Hejsa

Du skal gå hen i dit byggemarked og købe noget emalje som du kan pensle på.

Sådan gør du.

De steder, der skal repareres, affedtes med en klud med rense benzin på.

Med en pensel pensles emaljen på de steder, der skal repareres.

Brug lette strøg, og sørg for at få en ensartet overflade.

Det er altid en god ide at læse brugsanvisningen grundigt, før man går i gang med at bruge emaljen.

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : luxenburger

Dato : 27-04-04 12:15

Tak for svaret briani. Det må jeg prøve!