/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Landcruiser VX100 Forsikring!!!
Fra : underdoze
Vist : 756 gange
240 point
Dato : 13-04-04 00:56

Findes her eventuelt nogen, eller nogen der kender til andre der skulle have sådan en 4x4 "bamse" forsikret, og hvor meget de årligt må betale??
Jeg fik som elitebilist det forholdsvis ringe tilbud af Tryg på 23.000 årligt for en VX100 4,2 TD aut. på gule plader (model 2001).
Postnummeret hedder 2900 Hellerup.
Før jeg går videre i sagen og begynder mine "forhandlinger" vil jeg gerne vide om andre skulle ligge inde med lidt nyttige informationer...gerne lidt gode nyheder.

Venlig Hilsen
Underdoze.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-04-04 01:12
Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 240 point
Dato : 13-04-04 06:59

Min søster og svoger, de har også én Landcruiser som din bare på hvide plader. De kan give dig yderligere oplysninger på deres bil omkring bl.a. forsikring.
Hvis du kan oplyse din email her så skal jeg sende dig navn og tlf. på dem.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-04-04 10:01

Det bedste du kan gøre er nok at ringe til de forskellige forsikringsselskaber og forhøre dig.
Der er så mange ting der spiller ind at et bud her under alle omstændigheder kun er et bud.
Flere automobilklubber har også aftaler med de forskellige forsikringer som kan give rabatter.

Kommentar
Fra : underdoze

Dato : 13-04-04 12:02

Min mail er:

underdoze@hotmail.com

Godkendelse af svar
Fra : underdoze

Dato : 13-04-04 15:11

Tak for svaret pallenoc.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 13-04-04 20:23

Det glæder mig at du fik "fuld valuta" for pointene!!! Jeg takke også for din accept!!!

God fornøjelse med din dejlige bil!!!

Mvh
Palle