/ Forside/ Teknologi / Udvikling / C/C++ / Spørgsmål
10  strarup 270
Musedriver aktivering/deaktivering over ~
Fra : cidlik
Vist : 666 gange
50 point
Dato : 17-05-02 08:53

Jeg er i gang med et lille projekt hvor jeg har brug for at aktivere og deaktivere en musedriver over Comporten. Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Det er et windows system. Løsningen skal helst virke til nyere windows men hvis løsningen findes til 95/98 er det også ok.

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 50 point
Dato : 17-05-02 20:09

Hvad mener du med det?

Hvis det er et program der skal udvikles til "det" eller har du 2 mus?

Kommentar
Fra : cidlik

Dato : 20-05-02 08:28

Det var ikke helt det jeg mente men jeg har selv løst problemet

Kommentar
Fra : cidlik

Dato : 20-05-02 08:35

Hvordan fjerner jeg dette sp.?

Godkendelse af svar
Fra : cidlik

Dato : 20-05-02 14:38

Tak for svaret Caine.