/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam problemer
Fra : Newton
Vist : 570 gange
75 point
Dato : 12-04-04 21:29

Hey

Jeg har spillet Steam i et stykke tid og det har virket fint, men nu kan jeg ikke spille mere. Når jeg prøver at gå ind i hvilken som helst server loader den serveren i Ca. 2sek og så står der You have been disconnected from the server Reason: Error verifying STEAM User ID ticket (server was unable to contact the authentication server, 27).

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 12-04-04 21:41

det sammen med mig, men jeg ved ikke hvorfor.

Kommentar
Fra : Jacx

Dato : 12-04-04 23:12

normalt burde man bare logge ud, lukke steam ned, starte steam, logge på, og så skulle det gerne virke igen

Kommentar
Fra : Newton

Dato : 12-04-04 23:31

KK så må det vel være en Steam fejl (dem synes jeg ellers der er rigeligt af :D)

Accepteret svar
Fra : Poe

Modtaget 75 point
Dato : 16-04-04 23:22

Det er fordi at ham der var på vagten den pågældene dag havde glemt at reboote authentication serveren, så derfor var hele verden uden steam, det kom dog op sent på aftenen.

Godkendelse af svar
Fra : Newton

Dato : 30-04-04 21:52

Tak for svaret Poe.