/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Billige alufælge og dæk
Fra : Skumhest
Vist : 402 gange
100 point
Dato : 12-04-04 16:27

Jeg står og skal skifte mine gamle, og meget grimme, 13 timmer fælge og dæk ud. Overvejede at smide nogle 15 tommer på. Mest for at få en lavere profil på dækkene så den ikke sejler så meget. Men SELVFØLGELIG også for synets skyld! Jeg har en VW Jetta 1.6 TX fra 87. Jeg skal bare bruge nogle billige dæk og fælge. Men kan i anbefale nogle billige steder? Jeg bor i Roskilde. Så gerne nogle steder på sjælland. Syntes at ha´ set priser ned til 3000 for det hele. Så hvis det kan lade sig gøre igen, så er det ca. det leje jeg ligger i. Håber i kan hjælpe, for jeg syntes snart jeg har ledt hele internettet igennem... Ja okay...overdrivelse fremmer forståelsen! :)

Kommentar
Fra : Skumhest

Dato : 12-04-04 16:33

Hehe! Tag jer ikke af stavebøfferne! Det gik lige lidt stækt med at skrive indlægget!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-04-04 17:59

Hej.
Kig her http://www.bigwheels.dk/

Mordex.

Accepteret svar
Fra : rostroem

Modtaget 100 point
Dato : 12-04-04 18:54

Hvis du beregner at du skal bruge bilen til at køre i efter at du har skiftet til nye alufælge, så skulle du tage og vælge et sæt fælge med rimelige dæk. Man kan nemlig sagtens købe dæk for billigt. Og så er det bedre at fortsætte på dine 13" fælge.

Tag ind til bildillen i Roskilde. De har i øjeblikket fælge med dæk til 2999,00. Og de passer til din bil. Kig evt. på www.bildillen.dk

Godkendelse af svar
Fra : Skumhest

Dato : 13-04-04 01:38

Tak for svaret rostroem. Og så er det jo lige til! *S* Nemmere kunne det ikke være! :)