/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ang. Ram2 og Fridaflip's bortvisning
Fra : konkurrencesvar.dk
Vist : 411 gange
20 point
Dato : 12-04-04 14:47

Jeg er på vej ud af døren, men skulle lige forbi kandu.dk *G* da jeg så tippet http://www.kandu.dk/dk/tip/7539 hvor der står at Ram2 og Fridaflip er blevet bortvist....

RAM2 er jeg ikke i tvivl om kan skabe "stemningen" men hvad er der gået forud for beslutningen....

Ps. som sagt er jeg på vej ud af døren så jeg læser først dette indlæg i aften/ i morgen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-04-04 15:18

åbenbart "for høj tale" til Rasmus, fra Kandu.

Søg på henholdsvis Ram2 og Fridaflip i søgeboksen øverst til højre. Der fremkommer henvisning til et link "Til Rasmus" man har slettet, samt et par andre, åbenbart med angribeligt indhold.

Lidt trist.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-04 15:19

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-04-04 15:24

molo, der er bud efter dig her http://www.kandu.dk/dk/spg/38061

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 30 point
Dato : 12-04-04 15:46

Du kan jo læse denne her

http://www.kandu.dk/dk/spg/37988

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-04 15:51

ans -> Tak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-04-04 22:49

hej folks..ja jeg har jo været on and out et stykke tid...afvænning!!*GG*
Har været inde og lure nogen af deres sidste indlæg...føj for en..de er dælme godt nok ubehagelige..mildt sagt-
Direkte uanstændige vil jeg sige..tror det er helt fint at der er sat en grænse nu..det var vist på tide.
Venligst sus

Godkendelse af svar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 13-04-04 01:36

Tak for svaret briani
Jeg læste 3-4 indlæg i tråden, så gad jeg ikke mere....
Jeg har haft nogle ordentlige ture med ramses igennem tiden, så der er ikke nogen "tårer" herfra