/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
molooooooooo
Fra : musenfryd
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 12-04-04 12:29

Undskylder forstyrrelsen , men jeg ved jo jeg kan finde molo her, og jeg vil meget gerne i kontakt med ham snart.
Så molo.. hvis du ser det her, kontakter du mig så ikke lige, enten på mail eller på min side?
takker
musenfryd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 12:37

Hej "musenfryd"

Hvis ikke du kan finde ham andre steder er han da ikke værd at gemme på

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 12-04-04 12:39

hehe.. har efterlyst ham de steder jeg kan finde på, jeg håber han er værd at gemme på, jeg skal bruge hans tekniske snilde. Mit forum vokser, så jeg skal have flyttet siden og selv noget så (vistnok ) simpelt, kan jeg ski ikke hitte ud af...
mon ikke han dukker op?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 12:47

Jo sikkert....
Jeg skal nok holde øje med ham

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-04-04 13:03

Hej Musenfryd

Du kan finde Molokyles mail-adresse her:
http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=81351
Hvis han ikke reagerer på mails, er hans computer nok ude af
funktion. Det er den engang imellem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 13:21

Ellers find et af hans gamle spørgsmål og skriv i - så får han en mail.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 12-04-04 13:30

jo tak.. jeg har hans mail, ja, selv hans mobilnummer (men den virker ikke helt som den skal), men jeg kan ikke få fat på ham.. det kan være jeg skal traske amager tynd for at finde ham i stedet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 13:33

Åbn vinduet og råb højt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 13:35

Kommer i tanke om....

Han sover måske længe - der var vist noget med påskebryg kl. 2 sidste nat

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-04-04 13:39

Hvis du allerede har sendt ham en mail, synes jeg bare, du skal vente.
Han er ikke typen, der lader sin computer være nede længere end højst nødvendigt.
Så det er sikkert kun et spørgsmål om kort tid, før han reagerer.

PS! Men du kan selvfølgelig også stille dig op foran Aldi.
Så vidt jeg har forstået, er det der, han handler.

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 12-04-04 13:40

hehe..
manden skal jo også have lidt fred....
jeg når det nok også inden min side går helt død

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 12-04-04 13:44

rellom...
det var da vist i øvrigt dig der ikke kunne lide min sides navn, ikk'?
kan så fortælle dig at den bliver flyttet til domænet: www.din-debat.dk
er det lidt bedre?

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-04-04 13:46

Nej, det er ikke "lidt" bedre - det er MEGET BEDRE!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-04-04 13:54

Altså lige bortset fra, at siden ikke kan åbnes.
Men det kan jo ske for selv den bedste.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-04-04 13:56

Nå, der var jeg for hurtig.
Den er selvfølgelig ikke blevet flyttet over på det nye domæne endnu.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-04-04 14:54

Molo skal nok dukke op; men han kan jo være indisponeret.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 12-04-04 15:37

Efter Påske...

..måske jeg udtrykte mig uklart ved at skrive :

Citat
..over påsken.

Nanet er ok. som Rellom siger: MEGET BEDRE!

Jeg er ellers kommet på et HIT : DBATTER.DK eller DbAtr.dk (..hvilket kunne misforstås som : DataBaseAtributter.dk)

Rfou -> Jeg er ganske rigtigt indisponibel pt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 12-04-04 15:39

ok, molo.. kan du ikke kontakte mig via mail? bebé...

Godkendelse af svar
Fra : musenfryd

Dato : 12-04-04 15:40

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 12-04-04 15:44

Citat
Rfou -> Jeg er ganske rigtigt indisponibel pt.

Hvorfor anså jeg nu det for sandsynligt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-04 15:47

Apopos computer : Lige nu går det fint, men jeg er også på besøg hos Frk.Uro & first1best

Når jeg kommer hjem til lorte-øen ska' jeg samle et oldgammelt SoundBlaster 32 kort (..altså finde nye 'lus' frem og placere den de rigtige steder på kortet. Nogen der har et kredsløbs-layout ? ) ..og prøve at flytte så megen elektronik som muligt, af vejen i mit ny-klunsede dobbeltlågede skab; sortbejset bøg (immiteret) og Elletræs låger (..også immiteret)

Må komme med en bekendelse : Jeg har stadig ikke pakket printeren, jeg vandt, ud af papkassen fra kandu.dk endnu. Sshhhh............

</MOLOKYLE>