/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
outlook express
Fra : oleho
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 12-04-04 12:03

Jeg modtager en e-mail. jeg går ind i "tekststørrelse" og trykker "størst"
Fint nok; det vises meget stort. Hvordan kan jeg udskrive denne store størrelse når afsender har skrevet/sendt i meget lille størrelse?
Kan det lade sig gøre-mon?
vh oleho

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 12-04-04 12:07

Jeg ville lægge det over i word og styre det derfra.
Emesen.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-04-04 12:08

Som emesen skriver.

Marker hle teksten, kopier den ind i et word dokument og rediger tekststørrelsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-04 12:09

Du kan kun styre udskrivningen ved at kopiere det til word eller et andet tekstbehandlingsprogram.

Godkendelse af svar
Fra : oleho

Dato : 12-04-04 12:18

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 12-04-04 12:22

Det er ikke altid korrekt.

oleho
- hvis du vælger Filer + Udskriv kan du sikkert få adgang til at konfigurere din printer, til at skalere det du udskriver, og på den måde få teksten større.
Det afhænger sikkert af hvilken printer, du har.
Min Canon LBP660 kan gøre det under fanebladet Layout og knappen Avanceret.

Prøv at lede i din printerindstilling - det kan jo være du var heldig.

God fornøjelse
myg