/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Client services for netware....
Fra : Simmaster
Vist : 1845 gange
125 point
Dato : 12-04-04 10:52

Jeg har fået et problem... Ud af den blå er der dukket noget op på min pc der hedder Client services for netware, det har fået sit eget ikon i mit kontrolpanel. Det er jo så hvad det er, men dette satans program forhindrer mig i at benytte mig af hurtigt brugerskift på min com, og det er jeg træt af....
Når jeg vil aktivere hurtigt brugerskift, får jeg en besked om at jeg skal fjerne Client services for netware, så kommer det rigtige problem, jeg kan ikke uninstalle Client services for netware og/eller fjerne det på anden , måde.
Hvis der er nogen der kan hjælpe mig, vil jeg være dybt taknemmelig.

Jacob

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-04 11:00

Du kan nå at slette den første endnu - hvis du går ind på spørgsmålet - og slet.

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 12-04-04 11:03

Takker, jeg går ud fra at du havde set at jeg havde lagt samme spørgsmål under netwærk....
Opdagede at mange af spørgsmålene på den side var tilbage fra sidste år, så den er jo stort set død...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-04-04 11:25

Jeg har været inde i windows hjælp og der tales om klientprogrammer.
bl.a. klientinitialiseret tunnel (adgang via nettet)
Prøv lige at gå over på http://www.spywarefri.dk/ og få checket din comp. (gratis)
Emesen.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 135 point
Dato : 12-04-04 11:26

Prøv, at gå ind i Egenskaber for netværk, der skulle du kunne finde din ClientServer for Netware. Du kan fjerne eller deaktivere den. det er noget der er beregnet til at køre serverfunktion.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-04-04 11:28

Jeg går ud fra at du kører med W2K eller XP pro og hvis du mod forventning ikke ved hvordan du finder netværksegenskaber må du lige "sige" til.
VH
Bjarne

Kommentar
Fra : Madsby

Dato : 12-04-04 11:28

Hej Jacob
Prøv at gå ind på http://www.spywarefri.dk/forum/active.asp Der sidder nogle mennesker som buger deres fritid på at hjælpe private, som er blevet inficeret med virus.trojanere og andet spyware. Jeg kan varmt anbefale dig besøge dem. Det er meget lærerigt., og man får løst sit problem.
mvh. mads

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 13-04-04 11:23

Du skal bare fjerne "Client for Nowell Netware" i din netværksopsætning. Du vælger "kontrolpannel" - "Netværk" (XP = Netværksforbindelser - egenskaber for din forbindelse) og vælger at fjerne klienten.

Kommentar
Fra : duckit.dk

Dato : 15-04-04 15:49

Husk at være logget ind som administrator ellers kan du ikke fjerne "Client for Nowell Netware"
:)

Godkendelse af svar
Fra : Simmaster

Dato : 16-04-04 21:30

Tak for svaret BjarneD.