/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Midtfynsfestival?
Fra : Aastrid
Vist : 612 gange
50 point
Dato : 12-04-04 10:12

Hej alle sammen!
Jeg planlægger min første festivaltur til sommer, og tror at det bliver Midt-fyn, fordi der kommer så mange mega fede navne!
Er der nogle som HAR været på Midt-fyn før, som kan fortælle mig hvad de synes om det, ville det være lidt sjovt at høre:)
Tak pfh.
Vh......

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-04-04 12:39

> Aastrid
Det er bare en rigtig god festival. Musik og publikum er i den "voksne" katagori, men der kommer selvfølgelig også mange unge mennesker.
God tur .. du vil helt sikkert ikke fortryde.
/PG

Accepteret svar
Fra : fatrix

Modtaget 50 point
Dato : 12-04-04 14:47

Hey. midtfyn er en rigtig god festival. Især hvis det er første men tager på festival, da den er stille og rolig uden at være kedeligt. Der er masser af unge mennesker og det er ikke svært at komme i snak med andre folk. Jeg har selv været der to gange og hver gang har det været mega sjovt. Håber du får en god tur

Kommentar
Fra : Schnoor

Dato : 13-04-04 00:06

Jeg har ikke noget positivt at sige om MF, så jeg holder min mund........

Godkendelse af svar
Fra : Aastrid

Dato : 13-04-04 18:54

Tak for svaret fatrix. Så fik jeg lige extra meget mod på det og glæder mig endnu mere:)