/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MOV Trailer
Fra : Brommi
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 12-04-04 05:10

Er det muligt på en eller anden måde at gemme en trailer (MOV format) fra feks http://www.apple.com/trailers/
langt største delen af de trailers der er på siden kan man ikke downloade på almindelige vis..

Det kan da ikke passe at de har noget imod man henter en trailer...???

håber der kommer en med et godt lille program der kan fixe det

mvh Brommi

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-04-04 06:04

Prøv at gå ned i C:\Documents and Settings\dit navn\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files
Find de mov filer der er i mappen,marker den/disse gå op i rediger>kopier til mappe,find en mappe du vil kopiere til,når du afspiller en fil på nettet
bliver den lagt i den mappe mens du afspiller den og vil forblive der indtil du slettet Temporary Internet Files,prøv.
Manse9933

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 12-04-04 07:14

Gå til Stifinderen, vælg C:\Windows\TemporaryInternetFiles og tryk på søgeknappen foroven. Her skriver du: *.mov og så få du undermapperne med. Det ta' lidt tid, hvis du har mange TempInt.F. Gå så til menuen under Vis > Arranger ikoner og vælg efter Dato. Rull så den filliste ned, så får du de sidste mov-filer. Er der kun ganske korte filer, så er der måske tegn på streamede movies og dem kan du ikke gemme.
Jeg kender kun et lille program til streamede ASF-filer (ASF-Recorder).

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 12-04-04 12:09

hej jeg mener man kan gøre det med download accelerator... det er vist på www.download.dk

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 12-04-04 15:00

Den gemmer ikke de .MOV filer i temporary internetfiles..... ikke så vidt jeg kan se.. der er nogle enkelte .AVI filer som jeg så for 100år siden.. men ingen .MOV filer... lige en tanke:-> Når man har hentet hele filmen ned så kører den ikke filmen længere over internettet.. ergo må den ligge på computeren.. men hvor. og hvis ikke i temporaryinternetfiles.. hvor så?
Jeg har prøvet et par programmer til at hente complete hjemmesider ned med.. men de programmer kan heller ikke hente .MOV filerne..

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 12-04-04 17:01

Jeg har hentet MOV-filer ned via TempIntFiles meen prøvede lige din link fra apple og der var slet ingen mov og det tyder på direkt streamede filer og de er svært beskyttede. Hvorfor ved jeg ikke, når det kun drejer sig om en trailer.
Det eneste kunne være at anskaffe sig den fulde pakke fra QuickTime, hvad den så end koster.

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 12-04-04 17:31

Clausen: hmm.. den fulde pakke fra quicktime.. kan man hente MOV filerne ned med den?

Accepteret svar
Fra : Clausen

Modtaget 100 point
Dato : 13-04-04 06:11

http://www.apple.com/dk/quicktime/upgrade/
Prøv engang denne link og gå til punkt 2. Der kan du læse mere om at gemme movies, også trailers. Under Vis er der et eksempel.

Godkendelse af svar
Fra : Brommi

Dato : 05-07-04 17:20

Tak for svaret Clausen.

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 06-07-04 06:18

Det var så lidt. Tak for points.