/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
se hjemmeside
Fra : ladywear
Vist : 544 gange
50 point
Dato : 11-04-04 21:45

Hvordan faar jeg en masse til at se min hjemmeside www.ladywear.bigguyxl.com
ps handler med toj engro
mvh Peter

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-04-04 21:45

Du tilmelder den en masse søgemaskiner

Kommentar
Fra : ladywear

Dato : 11-04-04 21:50

Hordan tilmelder jeg den
mvh peter

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 11-04-04 21:51

Nu ved jeg jo du sidder i Thailand - så en god ide kunne være at lægge en kopi på dansk med danske priser samt en måde man kunne komme i kontakt med dig på.
F. eks. en mailadresse med navn osv.
De fleste danskere vil nok ikke henvende sig til dig hvis de ikke lige ved at det er en dansker.
Lav en dk side f. eks. hos frac.dk. Det er gratis.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-04-04 21:52

For eksempel her:
http://www.google.dk/intl/da/add_url.html
Lad være med at tilmelde den på alle mulige underlige amerikanske søgemaskiner der lover dig en masse. Det eneste du får er spammail.
VH
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-04 22:06

Du fixer dine <META> tags : http://www.metamaten.dk ..og prøver iøvrigt at få så mange som muligt til at linke til dit site !

Her er en linksamling til hvordan : http://clausmadsen.dk/teaterteknik/PR/Web_promovering/index.shtml

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 11-04-04 22:29

Det er helt i orden med søgemaskiner, men det må nok mere betragtes som en mere passiv markedsføring, en bedre ide kunne være at købe bannerplads i een eller flere netaviser, alt afhængig af det klientel du henvender dig til, samt ikke mindst prisen for bannere set i forhold til den indtægt du måske forventer heraf.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-04-04 22:45

Indtil videre har du da fået en del til at se din side Du var da vist også på igår med samme ?? har du tænkt dig at stille et nyt i morgen
God Påske
Sune
Ps.driller bare

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:08

Husk at lukke
Mvh sune

Godkendelse af svar
Fra : ladywear

Dato : 08-05-04 18:45

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-04 18:52

selv tak

Kommentar
Fra : heidi14

Dato : 06-12-05 17:45

Hjemmesiden er der ikke mere.. kan man ikke komme i kontakt med peter ??