/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook og Outlook Express
Fra : Fattig
Vist : 422 gange
120 point
Dato : 11-04-04 19:53

Jeg har udskiftet min pcér og har tidligere brugt Outlook, men nu har jeg ved en fejl oprettet Outlook Ekspress. Kan jeg oprette dem begge ? Jeg modtager fint post, men mit adressekartotek fra Outlook kan jeg ikke finde.( harddisken fra den gamle pcér er kopieret til den nye) Så aderssekartoteket skulle vel kunne findes frem, men hvordan ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-04-04 19:59

Prøv import/export under Filer. Det kan være programmet kan finde ud af at importere!

Accepteret svar
Fra : Qualiman

Modtaget 130 point
Dato : 11-04-04 20:05

For at begynde med det første
Ja der er intet problem med at køre begge på en gang - også samtidigt
I outlook får du programmet til at importere fra din gamle harddisk

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 12-04-04 22:16

hvordan åbenes eller importers gammel wab fil.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 13-04-04 13:55

wab??? jeg mener at du skal søge efter outlook.pst

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 13-04-04 21:59

Det er lykkedes at skifte til outlook, men endnu ikke lykkedes at finde mit gamle adressekartotek som skulle ligge på mit "gamle" c-drev der er kopieret til ny harddisk, det er oprindeligt lavet i outlook ekspres og blev senere overført tiil outlook. kan det hentes frem?

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 13-04-04 22:20

hvis du ikke har taget en backup i outlook til en *.pst fil inden du skiftede så kan det ikke findes. beklager

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 14-04-04 09:52

Du kan måske gå gennem OE den er lidt mere "simpel" (mere alt ædende) jeg har med succes hevet tingene ind i OE for derefter at importere dem i Outlook så det er en måde.

Hvis du har kopieret den gl.harddisk til dit nye drev så gå ind og søg på Outlook : den vil så vise nogle biblioteker kig i dem der vil du finde en outlook.pst fil prøv at importere den.

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 17-04-04 00:10

Tak for svaret Qualiman.Helt fint, det lykkedes at komme på outlook, men ikke at finde pst.filer med mails og adressekartotek fra den gl.harddisk.

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 17-04-04 09:09

Selv Tak men det var dog irriterende at hele processen ikke lykkedes - hvis jeg finder en løsning så sender jeg den til dig