/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
den bedste firewall?
Fra : plb
Vist : 412 gange
50 point
Dato : 11-04-04 17:48

Hejsa

jeg har tænkt mig at investere i en firewall, men jeg køber en, ville jeg lige høre om der var nogen som var bedre end andre osv.
jeg ville bare lige gerne høre jeres anbefallinger!

mvh P/lb

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 11-04-04 17:50

Jeg kan KUN anbefale Norton Firewall!

Efter min mening er det den bedste firewall jeg har prøvet.. Bruger for tiden Panda Antivirus og Firewall. Den er såmænd også ok, men følte mig mere tryk ved Norton af en eller anden grund!

Og så Norton brugervenlig!

Mvh, og held og lykke,
Niels

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-04-04 18:06

helt enig med NielsPT.

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-04-04 18:44

Er IKKE enig med de 2 andre. Mit bud er bitguard, der er dansk og har en spændende teknologi

http://www.arlet.dk/index.htm?/firewalls.htm

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-04-04 18:45

Og brugervenligt slår den norton meget, er min mening..

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 11-04-04 18:56

der er en test af de forskællige her http://www.fi.dk/test/computerudstyr/Internetsikkerhed/

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-04-04 19:07

Der er over et år gammel, og der er sket meget siden da. Bl.a. den nye bitguard firewall

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 11-04-04 19:09

hmmm..
Arlet plejer jo at være en klog mand, inden for dette område, så mon ikke hans forslag er rigtig godt!! Må indrømme at jeg aldrig har hørt om Bitguard, så kan ikke udtale mig om hvordan den er..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 11-04-04 19:11

Prøv at læse om den inden på hjemmesiden.

Har fået den anbefalet af bufferzone fra E, der er stor ekspert indenfor it-sikkerhed

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 50 point
Dato : 11-04-04 19:13

Man kan ovenikøbet prøve den i 14 dage gratis http://tryus.dk/bitguard.asp

Så er der ingen undskyldning

Godkendelse af svar
Fra : plb

Dato : 11-04-04 19:23

hmm... jeg vil prøve med bitguard, ind jeg køber det. Tak for svaret arlet