/ Forside/ Teknologi / Udvikling / .Net / Spørgsmål
10  piaskov 110
2 PC.er 1 brænder
Fra : Gumar
Vist : 585 gange
100 point
Dato : 11-04-04 13:05

Min svigersøn har en bærebar PC , jeg har en stationær m/brænder.
Han har ca. 200 billeder han gerne vil have gemt på en skive via min brænder , hvordan klarer vi det? Vi har begge USB stik ,kan man forbinde der?
mvh
Gumar

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-04-04 13:12

Lige nu har aldi i ballerup et USB til USB kabel som kan klare den opgave.
Ellers laver firmaet Sandberg et USB/USB kabel.
Emesen.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 11-04-04 13:17

Kablet du skal bruge hedder "Usb data link" http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=68261

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-04-04 13:20
Kommentar
Fra : dbl

Dato : 11-04-04 13:30

emesen!
Hvorfor købe Sandberg til 450,- når man kan få Trust til 200,-
Så meget forskel kan der da ikke være på en ledning

Mvh.
dbl

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-04-04 13:33

Ja ja jeg så det godt.......................................

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 11-04-04 13:55

Der skal jo installeres netforbindelser mm, det vil da være nemmere at bruge en USB-stick, eller bare bruge cameraet. Hvis billederne allerede er taget ud af cameraet, lægges de bare ind igen. Cameraet sættes til den stationære, og billederne flyttes ind, kan det være nemmere?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-04-04 14:00

Det er nemt at bruge USB til USB, og der følger nem brugsanvisning og CD-rom med til link-kablet.
Det kunne jo være at den bærbare er brugt som lager for camera.
Emesen.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 11-04-04 15:03

Netto "Super link" kabel m/software 89 kr.I med softwaren,i med kablet og der er forb

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 14-06-04 07:59

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Du lukker spørgsmålet ved at klikke på accepter ude til højre for det svar du syntes.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Gumar

Dato : 15-06-04 19:35

Tak for svaret pallebhansen.Jeg var ikke klar over at jeg skulle acceptere svarene
undskyld!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-06-04 20:05

Fint nok, men du skulle klikke ud for det svar der kom nærmest, men hvis du syntes det var mig, er det for så vidt lidegyldig hvor du klikker på mig.
Håber du fik billederne flyttet.
VH Palle Hansen