/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
ALDI camera
Fra : larshans
Vist : 381 gange
100 point
Dato : 11-04-04 11:40

Efter at have lagt XP ind, virker mit camera (ELEMENTS???) ikke. Pc går ned, jeg kan ikke finde en driver til det. (har købt et RIGTIGT digi camera) Men alivel????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-04-04 11:42

Driveren følger med i købet, skal installeres igen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-04-04 11:44

Hvis du ikke kan finde en driver til XP-cameratilslutning er muligheden, at bruge en kortlæser til at lægge billederne ind. En kortlæser koster ikke så meget.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 11-04-04 16:08

de fleste ting til pc'er fra aldi også under andre navne www.medion.com

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 12-04-04 15:32

Er det dit kamera, der ikke virker eller er det dit fotobehandlingsprogram - Photoshop Elements - der ikke virker mere?? (Eller hedder dit kamera virkelig Elements?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 30-10-04 08:22

så afslut venligst dette spørgsmål

Godkendelse af svar
Fra : larshans

Dato : 13-11-04 21:41

Tak for svaret rotw.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-11-04 16:56

fik du så driveren?