/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Lejebolig i KBH søges(!)... prisniveau??~
Fra : a_h_nielsen
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 10-04-04 17:51

Hej..
Min kæreste søger desperat efter en lejlighed i KBH fra 1.juni/juli (om muligt)..!
Det, der yderligere problematiserer dette, er hendes krav til lejligheden...
Hun ønsker:
at bo alene i en 1 eller 2 vær. i kbh/amager med eget køkken og (helst) eget bad...!
For dette havde hun regnet med at betale ca.4500kr pr. måned, men er dette overhovedet realistisk?! Er det meningsløst at søge efter boligen med disse krav for øje?
Kender i nogle gode steder udover de obligatoriske...lejebolig.net, dba.dk, addfree.dk, boligmangel.dk etc?
På forhånd tak
ahn

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-04-04 18:10

Umiddalbart lyder det IKKE realistisk

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 10-04-04 19:11

Jeg tror nok at det bliver rigtig svært hvis man ikke lige kender nogen........
Selv om du skriver, at du ikke vil have de sædvanlige links, så prøv lige denne:
http://www.ledigelejligheder.dk/do_adv_search.php?task=udlejer&kommune[0]=101&amt_id=15&

Kommentar
Fra : paparazzi

Dato : 10-04-04 21:52

Jeg har en 1'er til 5500,-kr/måned uden forbrug til leje... (var det eventuelt noget for hende???) Og så går jeg selv i nul og tjener ikke på det. Så måske er det høje krav, men der findes folk der bor på rådhuspladsen for ingen penge... Hvis hun er tålmodig og ikke mindst morgenfrisk og iherdig, kan det lade sig gøre... Stå tidligt op og tjeck aviserne, og vær tilmeldt på diverse bolifhjemmesider og tjeck dem hele tiden - Så skal hun nok være heldig...

Kommentar
Fra : martin1232

Dato : 10-06-04 12:22

Prøv at tjekke www.lejebolig.com - jeg har selv fundet en lejlighed på Nørrebro til 4100 for en pæn 2v'er hos dem.