/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
3210 2 extra spil
Fra : soll
Vist : 583 gange
300 point
Dato : 10-04-04 13:25

hvad for et program skal man bruge til det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 13:45

Hvad mener du med program?
Og hvilke 2 extra spil?

Kommentar
Fra : soll

Dato : 10-04-04 14:15

der liger 2 extra spil i nokia 3210 som man bare skal slå til men kan ikke huske hvor jeg fandt det program til at gøre det med.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 310 point
Dato : 10-04-04 14:28
Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 10-04-04 22:54

Hvis du ikke kan læse engelsk skal du bare bruge KNOK95 den kan også gøre det ved et enkelt klik..'
Hilsen Dan
P.S. Husk at lukke dit spørgsmål..

Kommentar
Fra : soll

Dato : 10-04-04 23:18

helloo.dk du kan være sikker på at jeg lukker når jeg mener jeg har fået det jeg søger.
helloo.dk du skal snart prøve at lade være at vare så skide smart når du giver et svar hvis det ikke er helt det folk søger får du ikke de point men det gør en anden.

er det ikke meningen at man skal hjælpe hinanden ikke prøve at være smartest og måske billigste.

har fået det svar jeg søger af (REFI) fordi han/hun forsøger at finde ud af hvad det er jeg søger og ikke bare kommer med en masse svar og håber det er det rigtige man skriver.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 10-04-04 23:21

REFI du får de point men venter lige lidt med at lukke så folk kan se hvad forskelden er på at få et svar som folk har tænkt over og så få et svar på chancen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 23:24

Det er helt ok "soll"

Kommentar
Fra : soll

Dato : 10-04-04 23:26

du får lidt mere point

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 10-04-04 23:33

Tag jer da sammen, i stedet for at konkurrere mod hinanden så arbejd lidt sammen....
Jeg har haft fået svar tidligere af både Refi og Helloo, og de har begge hjulpet mig....
Kunne det tænkes at Dan bare vil hjælpe, og rent faktisk kommer med den mest simple løsning... ik noget at tænke over bare hårde facts?????????? Prøv det, det ku jo være han vidste hvad han snakkede om, og hvis det gør, ku det være der er skudt ved siden af når det påstås at der svares på chancen...

Jacob

Kommentar
Fra : soll

Dato : 10-04-04 23:43

Simmaster jeg ved at helloo.dk ved hvad han snakker om men jeg tror mange gange at problemet er at han måske ikke tænker over at hvis man søger hjælp er det fordi man ikke ved hvad det er man er i gang med.

total respect til helloo.dk men tæng lige på at det ikke altid er det hurtigste svar der får point men det bedste.

Simmaster vi skal være meget bedre til at arbejde sammen os unlocker vi har kun en vi ikke er med det er dem der tager fra 500kr for at låse en telefom op.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 10-04-04 23:44

hvorfor bliver alle så sure på Dan
han hjælper da der hvor han kan (næsten over det hele)
og Dan har sin mode at udtryke ting på 8som for nogen kan virke lidt smart eller hvad man nu vælger at kalde det
det virker mange gange anderledes når man læser en ting end når man hører den
(jeg kender ikke Dan personligt men kan se han hjælper mange og han har en stor viden som han deler flitigt ud af ( jeg kan kun sige TAK TIL DAN )
Hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 11-04-04 09:22

Hvis det var den bemærkning om at du måske ikke kunne læse engelsk du syntes var smart.. kan jeg kun beklage dette, men det var nu fordi der er mange som ikke kan læse engelsk. Personligt syntes jeg bare at det er nemmere at bruge KNOK95 til både det og til at lave en 3310 om til en 3315.

Men der er jo het frivilligt om du vil give mig point for et svar. Jeg skrev blot at du skulle huske at lukke det da der er MANGE som glemmer det. Det kan du også se hvis du kikker lidt rundt i kandu...
Håber du forstår at det var ment i en god mening.

Godkendelse af svar
Fra : soll

Dato : 11-04-04 10:59

Tak for svaret refi.

også tak til dig helloo.dk den er helt ok.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-04-04 13:15

selv tak