/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad funker til t610 ??
Fra : Zk
Vist : 361 gange
50 point
Dato : 10-04-04 12:50

HJÆLP ! vil høre om hvad man skal bruge til sin sony ericsson t610 ! som funker bedst til deling af billeder osv

Bluetooth USB Dongle
Eller InfraRød USB 2,0 Adapter InfraRød USB 2,0 Adapter med ledning

den understøtter jo bluetooth og IR

Vigtigt jeg får svar hurtigst muligt :P

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 10-04-04 13:07

Bluetoth er klart det bedst man kan bruge. Det er genialt

Accepteret svar
Fra : ulleulle

Modtaget 50 point
Dato : 10-04-04 14:44

Hej. Jeg købte en Bloutooth dongle fra Trust. BT180... Det er en Class 1 udgave hvilket betyder, at den har længere rækkevidde end de gængse 10 m... Jeg købte den i Computercity til sølle 349 kr.. Prisen var vist fejlagtig lav, eller også var lillebroren BT120 for dyr, idet den kostede omkring 500 kr.. Men den funker super med både min SE610 og Palm Tungsten T2... Omtalte dongle har tilmed et forlængerkabel med, så dongle'en ikke behøver at sidde omme bagpå PC'en... Jeg kan i hvert fald anbefale den. Rækkevidden er god.... selv igennem et par mure.

M.v.h.

Ulrich

Kommentar
Fra : loffe2002

Dato : 10-04-04 14:53

Hep hey
BLUETOOTH, frem for alt meget nemmere, meget nemmere at arbejde med. Du kan hos i butikken Zitech.dk få en bluetooth dongle for kun 245 - Jeg har købt den og det virker!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Zk

Dato : 10-04-04 15:45

Tak for svaret ulleulle.