/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
susåén
Fra : crosser1
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 10-04-04 12:23

Er der nogle der ved hvor der er godt at fiske i susåén og efter hvad?
susåén er jo meget lang så vis i kan skrive mere område badstemte steder...
På forhånd mange tak

Crosser1

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 10-04-04 16:14

I susåen? -I hvert fald ikke blåhvaler...

Ål, kan der være. Hvis du kan skaffe en fisk der hedder en "pig-sild", hos din lokale fiskehandler, skal du prøve at ligge dem i en spand vand, indtil de dør. Hvis man dræber dem brutalt, skyder de nogen pigge ud, som du IKKE kan få ind igen. Og så vil ålene ikke bide.

Derfor skal de dø roligt.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 10-04-04 17:51

Altså helt nede ved udspringet i havnen i næstved er der lige lavet et helt nyt stykke af åen og der er alle de fisk der er i en ferskvandså da det Nye stykke blev indviet blev der udsat mange tusinde ørreder men jeg har da også fanget gedder ål aborre og nogle kæmpestore runde kappeagtige nogle som jeg ikke rigtig ved hvad hedder og jeg vil sige det der med områdebestemte steder så er der sådan set lige godt hele åen igennem og har man prøvet at sejle i kano ned af åen oppe fra Tystrup Bavelsessøerne vil man også se lystfiskere hele vejen
Påskehilsner Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-04-04 22:55

Øhh hejsa har du været ude at fiske???
Mvh Sune

Kommentar
Fra : crosser1

Dato : 21-04-04 23:23

nej det har jeg ikke i susåen i nu. men jeg køber en bil næste uge så kommer jeg nok en tur der ned af. men jeg har lige været i lyngby sø, en total nedtur.....:0(
Men bedere held næste gang eller bedere sø næste gang....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-04-04 10:48

Ok men i susåen fanger du garanteret noget Knæk og bræk
Mvh Sune
Ps husk at lukke spørgsmålet

Kommentar
Fra : crosser1

Dato : 23-04-04 16:01

hvordan lukker man det...?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-04-04 19:16

Ved at trykke på accepter over navnet på den der kommer med det svar man bedst syntes om
Mvh Sune

Godkendelse af svar
Fra : crosser1

Dato : 23-04-04 19:41

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-04-04 20:31

Takker og Bukker

Kommentar
Fra : crosser1

Dato : 23-04-04 20:58

det var så lidt har du ikke nogle gode pladser eller tip.....
jeg går og drømmer om at fange den store gedde og ind til videre har det kun været sådane nogle små kravl på et halv kg og ned efter.....
lokationer ville være dejligt....
hvor er du fra på sjælland..?