/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
jeg lukker aldrig dette spørgesmål.
Fra : Herbman
Vist : 435 gange
130 point
Dato : 10-04-04 01:36

http://kandu.dk/dk/spg/37382

Er det mig eller ville i heller ikke lukke dette spørgesmål?

det kan godt være at jeg ikke har forklaret mig ordenetligt med hvad jeg mener, men det indlæg er da en jokei sig selv?

Kommentar
Fra : Herbman

Dato : 10-04-04 01:37

En eller anden læg et svar i mit link, så jeg kan give point til en anden end ham.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 10-04-04 01:40

Det har jeg gjort

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 01:42

Ikke mere.
Vi har været der.
Men jeg kan da godt se logikken.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-04-04 01:44

Har du ikke et nyt spørgsmål vi kan svare på?

Kommentar
Fra : babee

Dato : 10-04-04 01:57

helt ærlig 40 point det er sku da ingen ting så gi dog de point til dem der svarer noget først eller få en du vil give pointene til til at skrive et eller andet??????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-04-04 02:16

at lave radiotelefonfis med uskyldige folk er sygt. får de penge for at blive fremstillet som klovne ?
det gør radiokanalen.
og så kan du jo ikke tåle en skid selv, hyklerri

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-04-04 08:25

->Herbman
Problemet er at ingen tilsyneladende har hørt denne joke.
Derfor burde ingen have svaret og du kunne så have slettet dit spørgsmål(og beholdt dine point.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 10-04-04 08:27

->Herbman
Problemet er at ingen tilsyneladende har hørt denne joke.
Derfor burde ingen have svaret og du kunne så have slettet dit spørgsmål(og beholdt dine point.
Mvh
dabj

Accepteret svar
Fra : Tobster

Modtaget 130 point
Dato : 10-04-04 09:55

Her er svaret, og så ville jeg lukke dette spørgsmål:

http://www.dr.dk/p3/monkey/spam_bam.asp

"You got Broccolo-Beat?
Ring op til en Thai restaurant og lav en bestilling der udelukkende består af titler på hiphop numre. Spas."

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-04-04 15:52

Vorherre bevares.
Skoledrengehumor på idiotplan.

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 11-04-04 02:19

Ja, men der skal jo være plads til alle ;) Det synes jeg er fint...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 11-04-04 02:26

Kommentar
Fra : Herbman

Dato : 12-04-04 00:22

Rolig nu folkens. Det er sku da sjovt nok, og jeg er ingen hykler tak.
lidt tlf. fis skader da ingen. hvad med folk der støter ekstra bladet ved at betale for det skræmmende lort der kun spreder idioti og angst?
Og jeg kunne blive ved og ved.
I det mindste spreder det lidt smil på læberne, istedet for at kalde andre for hyklere der spreder had.

Så natmaden.... SMILE AND THE WORLD SMILES BACK.

Godkendelse af svar
Fra : Herbman

Dato : 12-04-04 00:24

Tak for svaret Tobster.
Og tak til dig også Natmaden for dit latterlige indlæg i min tråd.