/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
mangler Levis reklame
Fra : CCjunior
Vist : 565 gange
120 point
Dato : 09-04-04 20:07

Hej..
Jeg mangler en Levis reklame..
der blev i 1995 ( mener jeg ) lavet et Levis reklame hvor der var en tegneserie figur..
musiken blev lavet af.. øhh bumbastic hed sangen mener jeg. kan ikke lige komme efter hvad han hed..

men jeg vil gerne ha fingre i reklamen hvor den pumpede fyr kører på motorcykel hen over hustagene..
på levis hjemmeside kan man ikke få den..

Junior

Accepteret svar
Fra : 888

Modtaget 120 point
Dato : 09-04-04 22:34

Det er vist en sang af Shaggy.... kan desværre ikke hjælpe med mere....

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 09-04-04 22:36

jep..
så langt så godt.. men det er sq svært at finde den

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 24-04-04 22:28

Tak for svaret 888.

Her er lidt nemme point