/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express; Serveren understøtter i~
Fra : miomis
Vist : 329 gange
80 point
Dato : 08-04-04 22:18

....manuel sletning af meddelelser. Mappen "Slettet post" kan med mellemrum blive slettet.

God aften!

Denne meddelelse "popper" op, når jeg forsøger - "Tøm mappen "Slettet post"" - via Rediger.
Der er min slettet post fra en @msn.com, som jeg har "lagt" ind i min Outlook Express, det drejer sig om.

Her efter dukker er endnu en advarsel op:
Nogle af objekterne i mappen "Slettet post" kan ikke slettets.
Der er opstået en fejl.

At slette - "Tøm mappen "Slettet post"" - via Rediger fra min @get2net.dk mail, her er der no probloms....

Slet, tøm, slet, slet, post, slet, post, post, tøm, tøm.....

Mon I kan finde hoved og hale i det jeg skriver??????????

Miomis

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 90 point
Dato : 08-04-04 22:21

Ja du skal ind i msn for at slette! Det er en webmail og den understøtter ikke at du sletter "udefra"

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 08-04-04 22:25

Hejsa tedd

Det har da virket helt okey indtil nu?

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 08-04-04 22:26

...jeg har hentet post på denne måde i mere end ½ år...

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 08-04-04 22:27

..hov...og slettet således...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 22:28

Ok! Det var så noget nyt! Måske er serveren i udu? Er det lige opstået?

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 08-04-04 22:29

Jeg ved ikke om serveren er i udu...øhmm...ja det er lige opstået!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 22:30

hotmail har været temmelig meget i udu idag, så måske er det det samme!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-04-04 22:34

nogle gange kan du og andre gange ikke (hotmail 2mb) tømmer selv papirkurven efter 8 dage. og det optager ikke din post-plads.
Dette kan i visse tilfælde udnyttes, da der er ubegrænset plads i papirkurven.
natmaden

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 08-04-04 22:34

Så må jeg have tålmodighed???
Jeg kan prøve at lokke mig på via nettet.
Hvilket jeg også må gøre ca. hver 3 måned således at min mail ikke bliver lukket.....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 22:36

Ja prøv det! Det lyder som en fejl fra deres side, hvis du ikke har skiftet indstillinger!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 22:38

Og dog!! Du skriver slettet post i din outlook express! Lyder lidt underligt du ikke kan slette hvad der ligger i slettet!

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 08-04-04 22:38

Jeg har nu lokket mig på msn.com og her er intet galt - jeg har ikke "pillet" ved noget....

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 08-04-04 22:45

Jeg får min post hentet fra min get2net.dk og msn.com - jeg har i Outlook Express opdelt disse to mail adr.
Så når jeg står i min msn.com adr. får jeg så denne advarsel/besked......i min get2net ingen problemer!
Mærkeligt ja....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 22:47

Ligger der noget i slettet post når du logger dig på msn på nettet?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 22:49

Jeg mener: Den må jo osse have en slettet post folder eller hva?

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 08-04-04 22:53

Der står således i min msn:

Ulæste e-mails fra mine kontaktpersoner: 0
Ingen nye e-mails fra kontaktpersoner. Føj personer til kontaktpersoner.
Ulæste e-mails i mappen Uønsket e-mail: 1

Her gang du svarer på mit spørgsmål får jeg en mail i min Outlook....så nedhentningen af min post virker helt okey!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 23:05

Ja men det der undrer mig lidt er at du ikke kan tømme din slettede post i OE! Og kun slettet post fra MSN! OE har jo hentet dem ned!

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 08-04-04 23:12

Sorry....jeg skal lokke mig på ca. 1 gang måndligt for, at bibeholde min msn....der er kommer jo en mail til mig såfremt jeg ikke gør det!
Ind i Outlook...smil
EDB og net og alt det dims er sgu indimellem noget underlig dims...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 23:23

Prøv at åbne mappen slettet post og så slet dem manuelt!

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 08-04-04 23:29

Manuel sletning...her fremkommer samme fejl....

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 08-04-04 23:32

Sorry...logger out!
Har et vågnet barn...
Godnat og tak for ihærdig indsats!
Håber du kommer med en løsning!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 23:33

Ja det er jo vigtigst! Tror mere det er din OE det er galt med nu. Jeg leder videre! Godnat!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 23:43

>tedd lige et hint. Min søn havde det samme problem for ca. 1 år siden, det viste sig at alle de maíls der ikke kunne slettes var på grund af at de indeholdt virus.
Prøv at lede i den retning.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-04-04 00:38

min hotmail har nu altid virket sådan og et gæt er:
slettet post-mappen på msn/hotmail er en http-mail box. og det er kun header der overføres
du kan (som en webside) kun se indholdet i OE, og ikke styre den, du skal logge ind med http for at administrere denne mappe.
Hvis at man afbryder sit net , vil man se at msn/hotmail-mappen i OE bliver tom, dog kun ulæst post, dette er fordi at
det kun er headeren(brevhovedet) man har modtaget, indtil at man har åbnet mailen.
men man behøver nu ikke at logge ind på hotmail en gang om måneden,
det er nok bare at sende en mail igennem OE, det er nok til at den ikke udløber.
jeg formoder at det er det samme med msn.

Jeg kan ellers anbefale en mail hos tv2, http://ping.dk men den er ren webbaseret.
TV2 har været så venlige at rette sig efter et bruger ønske 'ingen pop-up' og minimal reklame.
Men det er jo en anden historie.
Natmaden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-04 16:14

Jo det er da en mulighed ellebye! Hælder dog mere til en beskadiget dbx fil!

Kommentar
Fra : miomis

Dato : 09-04-04 19:36

God aften!

Så er jeg endelig retur igen.

Og nu er alt okey igen?!?

Mange tak for gode råd, og igen skal jeg vælge mht point, men jeg har valgt tedd pga hans ihærdighed igen og igen.
Men også mange tak til natmaden og til ellebye!

Godkendelse af svar
Fra : miomis

Dato : 09-04-04 19:39

Hej tedd
Mange tak for din hurtige respons til mit spørgsmål, - og ikke mindst ihærdighed/tålmodighed!
Derfor får du min accept!
KnuZ MioMis

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-04 21:06

Jeg blir helt