/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Pighvarre
Fra : svovlsanger
Vist : 614 gange
220 point
Dato : 08-04-04 15:25

Hej

er der nogen som kender en side man kan læse om pighvarren?

vh. søren

Kommentar
Fra : svovlsanger

Dato : 08-04-04 15:29

og osse et billed, hvis det er muligt... ?

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 230 point
Dato : 08-04-04 15:29
Godkendelse af svar
Fra : svovlsanger

Dato : 08-04-04 15:34

Tak for svaret dscoop80.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-04-04 15:35

Hejsa

Her er en del links

http://shor.ter.dk/213407018

Og her er billeder

http://shor.ter.dk/157744664

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 15:43

Så er vi igang igen.
Men kandu ved det.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-04-04 15:46

Hejsa refi

Det stinker langt væk af pointfusk/dobbeltprofiler

Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 15:56

Det er det også

Kandu fik besked igår - så det kører nok ikke så længe.

Det er det samme han har lavet de sidste dage.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-04-04 16:10

refi & briani ->

hehe... ja ja... i må jo bare komme med svarene noget hurtigere!
at i får ondt i r.... a nogle sølle point, er jo plat...
svar noget hurtigere og la' vær' a' ha' ondt i r..... over oz der ka' svare fornuftigt!!!

/Cooper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 16:17

Nej kammerat - det har ikke noget med hurtighed at gøre.

Men det får du jo nok at vide når du bliver slettet.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-04-04 16:26

refi ->

tro mig, "kandu" ka' jo ligesom se i log-filen hvilke ip-adresser der er logget over de forskellige brugere! ...
så når 2 profiler hopper op med samme ip-nummer er der ingen tvivl om snyd... især når point blir sparket til
samme ip!...

Men ja, ka' godt forstå du har ondt i r..... du ligger jo ikke nr. 1 mere! ....

/Cooper

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-04-04 16:29

refi ->

Jeg vil gætte på du er hjemmegående uden arbejde, siden du ka være så tit herinde!
hvis jeg ikke havde et arbejde og kunne gå hjemme og fede den foran skærmen
ligesom du gør nu, så havde jeg slået rekorden herinde på kandu.dk ... !!!
tro det eller la' vær.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 16:44

Der er ingen der hopper på den - og det har ikke noget med IP at gøre - den kan vi alle ændre.
Men bliv da endelig ved så længe det varer.

Du er åbentbar ikke klog nok til at svare på andres spørgsmål, men kun på alle de nye superbrugere der smider samtlige point i hovedet på dig og aldrig mere vender tilbage.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-04-04 16:51

refi ->

1.
Nej, ip logges lige meget hvilken side du besøger!

2.
Tro mig, var jeg her mere end dig havde jeg fået 500% flere point kammerat!
jeg kan svare på alt! kan jeg ikke svare på selve spørgsmålet selv, kan jeg finde
link som henviser til aktuelt svar! ... der kommer nye superbrugere hver dag! hele tiden!
folk opretter sig herinde for at få svar på et problem!
ikke for a' høre på platte egoistiske meninger som du kommer med!

Når du kommer med svar til folk er det aldrig formuleret ordentligt!
stop dit tuderi...

/Cooper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 16:54

God fornøjelse....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-04-04 17:03

Dine dage er talte herinde på kandu Cooper.

Når du nu er så god til at finde links-kunne du så ikke finde dig en ny legeplads.

Så nu ved jeg godt hvem der tuder.

Den der ler sidst ler bedst.

Brian

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-04-04 17:09

*LOL* .... DAMN! for et piveri...
bliv dog voksne drenge...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 08-04-04 17:11

Her er en lille udrag fra en mail fra kandu.

vi tolerere ikke denne form for snyd, og gider på ingen måde at skulle lave en længere forklaring på hvorfor vi tager de valg vi gør. De folk som laver denne form for snyd må også tage de konsekvenser det måtte give.

Vi finder os ikke i snyd, og vil lukke enhver konto som bliver brugt til dette formål.

Teamet bag Kandu.dk.

TYG LIGE PÅ DEN COOPER.

Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 17:16

Og lær lidt om IP

Vi kan alle logge på med forskellig IP - det var ikke det jeg mente, men det har du åbenbart ikke fattet.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-04-04 19:45

*LOL* i jo gale... hehe...
jamen så længe i morer jer, så fint med mig! ...

Kommentar
Fra : briani

Dato : 09-04-04 17:57

Så blev dscoop80 smidt på porten

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 18:01

Ja - desværre er der nogle der ikke bliver klogere.

Men mon ikke vi ser ham under et at de andre superbrugernavne han allerede har.