/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Frysning & Hardware
Fra : trals
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 08-04-04 12:34

Mit problem er at PCèrn hele tiden fryser.Mine driver skulle være iorden,så jeg kom til at tænke på om det kan være hardware der driller den.Er der nogen der har affaringer med det?
Der er xp`pro service p. 1.gf fx 5200 grafik 128 mb.512 mb ram på cpèren.
Eller er der andrer foreslag,det har snart drillet i lang tid?
mvh
trals

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 08-04-04 13:11

Hvornåt fryder den? Er det, når du spiller et bestemt spil - eller bare jævnligt uanset hvad?

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 08-04-04 13:13

Glemte lige: hvilket styresystem har du?

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 08-04-04 13:24

Hejsa

Prøv lige dette

Kom din xp cd i din cdromdrev,gå i kør

Her skriver du

SFC /Scannow

og klikker på ok

HUSK der skal værer mellemrum efter SFC

Så går den lige ind og laver en chek på alle dine systemfiler-for at se om de er intakte
Og vil ligeledes rette op på diverse fejl.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : trals

Dato : 08-04-04 13:24

Det er jævnligt,jeg spiller aldrig.Det kan være midt i at jeg sidder og skriver .

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 13:43

Prøv at trykke CTRL+ALT+DELETE og se om noget "stjæler" din processorkraft.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 08-04-04 14:56

Hej trals...

Hvad jeg ville tro det kunne være:

1. Dit software, tjek evt. om du har addware/spyware/virus på din computer!
2. Dine RAM, skift dem evt. ud for at se om det hjælper!
3. Din strømforsyning, for en sikkerheds skyld så brug ét stik fra væggen til dine computer-tilslutninger!

Mvh. Cooper

Godkendelse af svar
Fra : trals

Dato : 09-04-04 18:11

Tak for svaret briani.