/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Deaktivere mail ved svar som standard
Fra : overby
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 08-04-04 12:06

jeg savner en cookie eller lignende der kan sætte det til automatisk at man ikke ønsker en mail når der kommer svar i en tråd, jeg finder det ret irriterende at min inboks er helt overrumplet med mails fordi en masse har skrevet i en tråd jeg har deltaget i og efterfølgende bare er blevet ved.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-04-04 12:11

Hvis det bare er en tråd du har deltaget i, så fjern hakket "Ja tak, send mig en e-mail når " og tryk "send indlæg"
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-04-04 13:00

Jeg går ud fra at jeg ikke har forstået spørgsmålet, så jeg hakker fra.
Desværre vil jeg dog stadig få en mail, hver gang du forhøjer point, da jeg abonnerer på "Kandu.dk" spørgsmål, men det er der ikke noget at gøre ved.
Emesen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 13:22

Hvis du konsekvent fjerner hakket får du ingen mails, men så kan du jo heller ikke følge med i hvad der sker i spørgsmålene medmindre du zapper rundt i dem.

Kommentar
Fra : overby

Dato : 08-04-04 13:30

.. jeg kigger mest på de spørgsmål jeg selv lige har svaret i, og tråde som bare aldrig bliver afsluttet fordi personen ikke vil afgive sine point, der er det altså surt at have glemt at fjerne hakket.

der burde være en funktion i ens bruger profil ting der sagde "modtag som standard mails ved svar" og så flueben der, så hvis man ikke havde flueben der kunne vælge i hvilke tråde man ønskede det ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 13:35

Kandu er opbygget modsat som standard netop så folk ikke glemmer hvor de har været.
Så det er op til dig at sige fra - kandu gør det ikke.

Kommentar
Fra : overby

Dato : 08-04-04 13:44

jo jo ... ved ikk rigtig, der er vel ikke noget at gøre ved det så ... eller ? .. lader den stå lidt endnu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 13:52

Ja det kan du prøve - men der er ikke andre muligheder end at fjerne hakket nederst.

Accepteret svar
Fra : dscoop80

Modtaget 100 point
Dato : 08-04-04 14:50

Selvom du har har glemt at fjerne fluebenet i "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål", så kan du selvom
du har modtaget flere emails godt gå ind og fjerne fluebenet senere! så du derefter ikke modtager emails!

Mvh. Cooper

Godkendelse af svar
Fra : overby

Dato : 08-04-04 15:31

Tak for svaret dscoop80.