/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Hvordan får man Windows XP 200 GB HDD
Fra : 8x140844
Vist : 306 gange
460 point
Dato : 08-04-04 00:08

Hvordan får man Windows XP til at konvertere en harddisk til mere en 137 GB?? Jeg har en 200 GB

Accepteret svar
Fra : KNM

Modtaget 470 point
Dato : 08-04-04 00:10

Man skal bare opdatere windows xp med service pack 1. For at partitionere din disk i windows anbefaler jeg at du anvener Partition Magic Pro. 8 som er et nemt program.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 00:11

Mener du skal have sp1 installeret for det.

Godkendelse af svar
Fra : 8x140844

Dato : 08-04-04 00:11

Tak for svaret KNM.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 00:11

det må din ven herfra kunne svare på.

http://www.kandu.dk/dk/spg/37781

skal vi vædde???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 00:13

Ja - såden er der så meget - gad vide hvor længe han er her.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 00:14

Skal lige sige, at begge spg. er kopieret og vil blive sendt til kandu.

I/du er blot FOR barnlig.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 00:16

>refi ikke ret længe, ikke en gang til lodtrækningen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 00:18

Når du er igang så prøv lige at se coopers (dscoop80) for de sidste par dage - det er det samme.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 00:29

Du har helt ret refi. Snyd så det basker.
Og leger man lidt med ordet synd så der basker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 00:36

Blot synd KANDU bliver ødelagt på den måde - der er for lidt reaktion fra deres side.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 00:40

Jeg mener da at ofa blev helt strøget af kandu.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 00:42

Derfor syntes så meget des mere at du fortjente sidste måneds præmie.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 00:48

Jo tak - men det er jo "kun" et symbol på at man har deltaget aktivt.
Selvfølgelig er det da sjovt at vinde - men det er ikke det primære.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 00:49

Hvad skal man gøre ved det når så mange åbenbart syntes det er OK. Det er det første sted hvor jeg har hørt at seriøsitet er et fy ord, men nu har jeg aldrig haft min gang i anarkistforeningen så det er måske derfor.
Jeg fatter i øvrigt ikke at ham supportaspiranten vil lave numre når han rent faktisk kan komme langt uden.
Det beviste Refi sidste måned, at det kan gøres, og med fairplay kan han gøre det igen.
Det er på grund af gamle spørgsåål er blevet besvaret at jeg er røget så højt op, det får ende snart.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 00:49

Hvad skal man gøre ved det når så mange åbenbart syntes det er OK. Det er det første sted hvor jeg har hørt at seriøsitet er et fy ord, men nu har jeg aldrig haft min gang i anarkistforeningen så det er måske derfor.
Jeg fatter i øvrigt ikke at ham supportaspiranten vil lave numre når han rent faktisk kan komme langt uden.
Det beviste Refi sidste måned, at det kan gøres, og med fairplay kan han gøre det igen.
Det er på grund af gamle spørgsåål er blevet besvaret at jeg er røget så højt op, det får ende snart.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 00:50

ups!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 00:51

Det er synd hvis nye brugere køber det her svar.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 00:55

Ja - men det er generelt for en del nye brugere - de synte´s det er så nemt at lave 20 nye profiler og oprette 20 hotmailadresser og så kører det bare.
Problemet ligger hos Kandu og de gør for lidt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 00:57

Jeg tror ikke engang de kan snuppe dem på IP for mange får ny ip hver gang de logger af.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 01:01

Ja, det er rigtigt nok og jeg kan da logge på med to maskiner med hver sin dynamiske lige som mange andre TDC kunder (hvis det ikke lige er fordi de står i hver sin ende af huset). Uanset hvad nogle mener så ville det gå helt amok hvis der ikke er nogen der gør opmærksom på problemet.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 01:05

I det andet spg. som ham her svarede på fyrede KNM alt det af han fik for at logge på og for at oprette som superbruger d. 7/4

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 01:27

Ja - og det er det samme der er sket i de spørgsmål som dscoop80 har svaret på.
Alle er superbrugere der aldrig har mælet så meget som et ord undtagen det spørgsmål som han så svarer på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 15:54

"ellebye"
Fik du fat i kandu - for nu fortsætter dscoop80 hvor han slap igår.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 15:59

..og han gør endda grin med vores (Tedd og ut.) problemer med "sølle point"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 16:07

Han gør det så åbenlyst at det næsten er til at grine af

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 19:45

Har først logget mig på kandu nu. Nej jeg har ikke fået sat kandu igang, i øvrigt har jeg noget halt andet i gang med kandu, hvis I tænker jer lidt om kan det være I kan komme på hvad jeg mener, men for øjeblikket ligger der åbenbart et jerntæppe omkring ledelsen.
Jeg skal nok, når tid kommer, fortælle hvad jeg er i gang med, men lige nu kan jeg ikke sige noget.
Måske een af jer andre kunne skrive til kandu? pt. har jeg 4 mails ude ved kandu, og de har ikke reageret på en eneste.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 20:34

Hmm - Jeg kan ikke lige gennemskue hvad du mener - men det kan da være at vi skal prøve at sende noget afsted.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 20:57

Jeg har lige samlet coopers svar op der virker "mistænkelige".
Det bliver til ca. 1900 point.
Jeg har samlet alt i en word-fil.

Hvis een af jer vil sende den så læg lige en mail på ellebye@ping.dk

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 21:43

Hej Bjarne, har svaret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 21:57

Har sendt en til dig

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 22:19

Har svaret refi.
Man kunne jo oprette et spørgsmål og sætte hele teksten ind i, blot for at høre andres kommentarer.
Jeg vil umiddelbart tro, at 2 personer i denne tråd hurtig forsvinder ud i det blå.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 22:23

Det virker ikke fordi det går op i personligheder og udtryk for at alt skal være tilladt. De glemmer bare, at hvis det de laver er OK så kunne vi snart se et Kandu uden nogen mening som vidensbase.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-04-04 22:40

Ja og så er dette ikke engang det værste.
Dette spørgsmål er sikkert en døgnflue, selvom han er set idag.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 08-04-04 22:45

Det er formentlig den makker Cooper nævnte da han legede