/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sidste XP spørgsmål. (for i aften)
Fra : bennymanden
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 07-04-04 23:54

Jeg mangler punktet "Foretrukne" i menuen START, ligesom der var i win 98, hvordan kan jeg Bookmarke sider fra nettet, som f.eks. KanDu.dk således at jeg kan åbne dem fra skrivebordet ?
Puha, jeg er allerede ved at fortryde at jeg har skiftet 98 ud med XP.
mvh Benny

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 08-04-04 00:01

Når du er inde i kandu, går du ind under filer -send - genvej til skrivebordet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 08-04-04 00:02

Det er altså meget federe end 98 man skal bare lige vænne sig til det Du højreklikker og trykke på opret ny genvej og finder hvad du vil putte i det under indsæt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-04-04 00:02

Når du går ind under egenskaber i menuen start (højreklick på start knappen) Kan du gå ind under tilpas og avanceret og tilføje den!

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 08-04-04 00:05

Højre-klik på start-linjen og vælg egenskaber. Gå ind under menuen start og tryk på kanppen tilpas. Her under gå du ind i advanceret og hakker af ud for Menuen Foretrukne

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 08-04-04 00:07

Tak for svaret ellebye. Det var utrolig nemt. Tak til i andre også, jeg tror alle 3 muligheder kan bruges. Ellebye, kan jeg bruge denne fremgangsmåde fra alle sider på nettet ? mvh Benny

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 08-04-04 00:10

Ja. Kort og godt.
Jeg har selv oprettet en mappe hvor jeg lægger alle den slags genveje ind, så fylder de ikke så meget på skrivebordet.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 08-04-04 00:11

Tusind tak også til tedd og 8x140844 - så fik jeg jo "min" foretrukne tilbage igen, måske ender det alligevel med at Sunowich får ret, den er måske bare federe, men alt nyt tager jo lidt tid, at lære eller at vende sig til. Den er i alt fald pæn.
mange tak og mange hilsener Benny