/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
maxi!!!
Fra : trytter
Vist : 341 gange
60 point
Dato : 07-04-04 21:44

hva vil det sige og Skære 3 ben af møllehjulet på en maxi????

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-04-04 22:35

Har aldrig hørt det udtryk, det er vist noget vås.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 07-04-04 23:02

Det henviser (måske) til det vi gjorde ved de gamle luftkølede PUCH'er førhen når vi reducerede kølevingerne på det blæserhjul som giver køling til motoren!? (uden større succes!)

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 07-04-04 23:05

mmm ok det er bare fordi inde på mopedgallery er der to der har gjort det og de kører stærkt

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-04-04 23:27

Luftkølede=blæserkølede.
Men det er Maxi jo ikke, men måske mener de at få et bagtandhjul der er 3 tænder mindre, men det er jo ingenting?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : trytter

Dato : 07-04-04 23:36

jeg ved det ikk

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 60 point
Dato : 08-04-04 07:47

Det kan jo også være et slangudtryk som netop bruges i deres omgangskreds, og som vi udenforstående ikke har kendskab til...men du kan jo prøve at kontakte disse folk personligt og spørge dem...det kan jo være de har et par tips eller to?!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : trytter

Dato : 08-04-04 12:26

Tak for svaret pallenoc.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 09-04-04 18:24

Selv tak...det glæder mig du kunne bruge det selvom det jo ikke var et egentligt svar men et "godt" råd hvordan du måske kunne får det løst.

God Påske.
Mvh
Palle