/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem har fiskene?
Fra : Mordex
Vist : 681 gange
21 point
Dato : 06-04-04 23:08

Hvem er det lige herinde der har fisk?
Jeg tænker nærmere på fisk, hvor sandet var bestilt fra Sri Lanka eller et andet sted?????
Vedkommende har i lang tid gået og rodet med akvariet.
Hvem er det lige?
Jeg læste om det i div. tråde, men kan ikke huske hvem det er..........
Måske er det Molokyle??????? Eller tager jeg fejl?

Mordex.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:10

det var/er Molokyle

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 23:12

Jeg er fisk

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 23:12

Ok. Tak Manse

Molokyle, kom frem. Jeg har nogle få spørgsmål......

Mordex.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 23:13

Og ja du har jo svaret selv Det er Molo

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 23:13

>>Sune
Spørgsmålet lød: Hvem har, og ikke hvem er..............

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 23:14

Så vil det sige at jeg ikke har vundet et poient????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 23:17

NNNNNNNNNNNNJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJ..................
Lad os se

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:24

pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig g g g g((((( )))))

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 23:26

Hvad er P.L.I.G.?????????
Mangler der ikke et N.??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 06-04-04 23:44

nej det er lyse grøn front's kamp råbog symbol

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 23:47

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-04 01:31

Hej Mordex dette link har ikke meget med fisk at gøre men nu ved jeg jo at du er vild med tatoer såååe var det jeg tænkte om dette måske var noget for dig ??

Obs!!! Ikke for børn og sarte voksne
http://images.google.com/imgres?imgurl=www.curlydavid.com/images/cheerleader.jpg&imgrefurl=http://www.curlydavid.com/pics18.html&h=649&w=480&sz=42&tbnid=tkkdRDomxg4J:&tbnh=133&tbnw=99&prev=/images%3Fq%3DCheerleader%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-04 01:36

OBS DET VAR IKKE SÅDAN DET SÅ UD DET VAR EN SØD PIGE DER VAR TATOVERET OG IKKE PORNO

UNDSKYLD BARE JEG DOG KU SLETTE DET SORRY
FLOVER DEN
Suno

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-04 01:45

Det var en side med vittighedstegninger og babes der var letpåklædte og ikke det link det pludselig blev til
Det er jeg altså virkelig ked af
Sorry igen
Z Ny Sune

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-04-04 05:55

Fiskehandleren på torvet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-04-04 09:00

Ka du ik lige lukke spøegsmålet i en fart MORDEX
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-04-04 12:17

Hai-San Mordex...

Joeh.. det var mig og det er købt gennem : http://tandkarpen.dk/

Om en måneds tid vil du kunne se mit SØ-Asiatiske lav-vands akvarie enten på deres hjemmeside eller også hængt op i forretningen på Amagerbrogade

Min dværg-gurami han : http://home12.inet.tele.dk/hjdahl/gurami3.jpg ..har kun været i akvariet siden lørdag, men han tror allerede han er akvariets største fisk og bygger elskovssyg en skumrede til den rognfede hun

Mit par af perlgurami : http://akva-net.hjem.orangenet.dk/triclee0.jpg ..lever fint i selskab med kuhlii ålene (3 stk.) :
http://akva-net.hjem.orangenet.dk/kuhlii4.jpg

Til maj kommer der en kampfisk han og to hunner : http://akva-net.hjem.orangenet.dk/kampfisk.gif ..til, som avariets absolutte kæledækker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 07-04-04 13:27

Hej Molokyle......
Det er egentligt min kone der er helt vild med fisk, vi/hun har et akvarie selv, men det er ikke noget specielt, kun små 200L. og alm. akvariefisk såsom slørhaler, neonfisk, og andre små som jeg ikke aner hvad hedder. Hun elsker sine fisk (og alle andre dyr), og hun er helt vild med sine slørhaler. Det er den med store "hjerner", oppustede øjne og kinder.

Da jeg så fortalte hende at der er en entusiast herinde på kandu, der har bestilt alt muligt fra udlandet og at det tager flere måneder at gøre akvariet klar, blev hun helt ellevild og vil meget gerne se det færdige resultet. Til gengæld vil hun sende et par billeder af hende............... ups, hendeS fisk. Især den store orange slørhale med ekstra hjerne

Nu siger du at resultatet kommer ind på siden, så vi venter lige en måneds tid, og ser om vi kan finde det derinde, ellers hører du fra mig........

Men tak for respons Molo

Mordex.

PS: Pæne fisk............

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 21 point
Dato : 07-04-04 13:54

Ok. Jeg 'dyrker' nu mest naturlige biotoper, hvilket vil sige at alt; lige fra grus, planter, stømforhold, tidevand, lys, og fisk, kommer så nær det naturlige miljø som muligt. Således får både dyr og planter et godt liv

Kulturfisk som slørhaler og indavlede kampfisk, der er genetisk udvalgt af mennesket, siger mig ikke rigtigt noget. Derfor 'går' jeg altid efter natur formerne, men smag og behag...

Iøjeblikket er det; det Syd-Østlige hjørne af asien der trækker. Vil du/I læse mere om min hobby kan jeg kun anbefale siden : http://akva-net.hjem.orangenet.dk

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Mordex

Dato : 11-04-04 17:04

Jeg lukker lige, men du hører fra mig om en måneds tid Molo, ikk´?
Ha´ en god påske......

PS: Det ser rigtigt flot ud.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-04 17:14

Danke Well Mordex ..som de siger på Hollandsk.

Det kører også rigtig godt her. Nu er der gået 'forår' i perle gurami hannen, så nu får den lille dværg-kylling bank !

..imidlertid bruger den lille lort sin tid på; i et hvert uopmærksomt øjeblik, at smadre perlen's skumrede. Altså : De dér sædvanlige mandeting

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-04-04 17:35

Velkommen tilbage Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-04 21:24

tedd ->

</MOLOKYLE>