/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Kazaa Does 'n donts...
Fra : enus
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 06-04-04 12:56

Ok... Nu har jeg hørt en hel masse om det der fildelingsprogram Kazaa.

Jeg har forstået det sådan at: det er sikkert at bruge Kazaa hvis man kun downloader og IKKE uploader, sådan har jeg i hvert fald forstået det! Tager jeg fejl?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 06-04-04 13:01

Det er fuldstændigt det samme om du downloader, eller du deler en mappe i kazaa.
Alt snavset kommer ind som backdoor virus, d.v.s. gennem den port du nødvendigvis skal bruge for at kunne kommunikere.

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 06-04-04 13:04

Og du kan IKKE stope kazaa fra at bruge din computer, medmindre du altså afinstallere det :os

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 06-04-04 13:04

Du kan spores lige meget hvad! ...
når du logger på "Kazaa" eller andre lignende programmer for den sags skyld, så logger du dig på
en server som står måske i udlandet eller her i Danmark! og der kan din IP-adresse spores fra!
sååå... foreslår du bare lader være at bruge det!

Mvh. Cooper

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 60 point
Dato : 06-04-04 13:12

Det du også skal huske på er, at du ikke uploader noget som helst, du deler en mappe, eller for den sags skyld hele din computer med omverdenen.
Funktionen kan slås fra, men det er absolut ingen hindring for andre at trænge ind i din pc. Så som cooper skriver, lad være.

Godkendelse af svar
Fra : enus

Dato : 06-04-04 13:38

Tak for svaret ellebye. Det var svært at vælge mellem Ellebye og Coopers besvarelse!