/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Scooter
Fra : mart2638
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 06-04-04 12:45

Hvor mange penge kommer dette til at løbe op på:

En god tyk kæde + skivelås + hjelm + tyverialarm

Håber i kan svare på den!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 06-04-04 12:49

398,- + moms
/PG

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 06-04-04 12:51

http://www.thansen.dk/shoppingcart.asp?c=234805631&n=298463385&pn=299633977

ialt:
Moms 25,00% udgør: Kr. 289,00
Varekøb i alt ekskl. moms: Kr. 1.156,00

Mvh. Cooper
God side! -> www.thansen.dk

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 06-04-04 12:55

ja 1350 kr ved thansen

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 06-04-04 12:57

Der findes billigere hjelme og skivebremselås end dem der er foreslået ovenover! Find dem selv på hjemmesiden

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 13:42

T-hansen er det biligste sted, og prisen er 827,- + hjelm. Grunden til at jeg ikke regner hjelm med, er at der er så mange forskellige. Priserne starter normalt ved ca. 499,-, men man kan være heldig at få en der er på tilbud til ca. 350-400,-.....
Alarm og div. låse kan også være på tilbud. Så prisen er angivet som maks. pris.
Men prøv at kigge i www.dba.dk eller www.gulgratis.dk Der kan man også være heldig at finde noget........

Mordex.

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 100 point
Dato : 06-04-04 15:41

Det ALLER billigste er at gå til et stumpemarked et eller andet sted i landet (eller i udlandet for den sagsskyld).Her kan du (blandt MEGET andet) finde de efterspurgte ting SPRITNYE, og OFTE til en MEGET lav pris ift. alm. udsalgspris i forretningerne. Jeg købte sidste år en flunkendes ny helhjælm til min søn som var nedsat fra 1495,- kr til 307,- kr. (underligt beløb tænker du , men jeg købte ved samme lejlighed en halsdisse/varmer og et par læderhandsker).
Eneste "fejl" til prisnedsættelsen var at den var i en udgået farve (gul i dette tilfælde). Du kan faktisk finde ALT det du skal bruge til ABSOLUT lavpris et sådant sted...og det bedste ved det er at du her kan "prutte" om prisen (de handlende forventer ligefrem at man gør det). Ham jeg købte hjælmen af startede da også med 500,-

Så find dig et stumpemarked og gør dine indkøb dér!!!

God fornøjelse og HELD OG LYKKE!!!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : mart2638

Dato : 07-04-04 09:39

Tak for svaret pallenoc.

Tak for hjælpen... MVH. Martin

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 07-04-04 13:57

Det glæder mig at du kan bruge mine erfaringer...og det er forøvrigt HAMMERSJOVT at være med på stumpemarkeder!

God Tur og God Påske!!!

Mvh
Palle