/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Rustfri beslag
Fra : lange1325
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 05-04-04 18:31

Jeg er ved at bygge en badeplatform til min båd og står lige og mangler 2 stk beslag i rustfri
Da det desværre ikke er muligt at sætte en tegning ind, vil jeg henvise til en side hvor den kan ses men den er i galv stål.

det skal passe til Ø25mm rustfri rør

siden er...http://www.dan-egtved.dk/Produkter/Tilbehor_Agro_Teknik/Beslag_clamps_ubojler/beslag_clamps_ubojler.html

Hilsen lange

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-04-04 18:37

Du får nok bedre respons, hvis du sætter spørgsmålet ind under Fritidssejlads under interesser

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-04-04 18:41

Spørg hos den lokale smed eller maskinvirksomhed - der kan du sikkert få det lavet for ganske få gode danske valutaenheder

- selvfølgelig må du være indstillet på at det koster i forhold til "stangvarerne"....

mvh Berpox

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 05-04-04 19:01

Prøv at kigge på kataloget fra www.marineworld.dk
Download det evt. og kig under beslag og fittings. Der er noget som jeg godt kunne forestille mig kunne bruges til dit projekt.

Vh.
Bjarne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-04-04 19:23
Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 05-04-04 19:33

Hej lange

Husk hvis du har tænkt dig, at beslagene skal blive ved med at være pæne
er det ikke nok at de er lavet i rustfast,det ska' også være syrefast(aisi 316)
og hvis de så er poleret,så har du beslag i mange år....

mvh michael

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-04-04 19:39

Det her ændrer jo slet ikke det basale! Spørgsmålet er lagt ind i en forkert gruppe! Endnu en grund til at nedlægge 25 seneste indlæg, og så lade folk abonnere på grupper de har forstand på!

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 07-04-04 23:09

Hej tedd

Hvad er basalt?at manden har lagt sit spørgsmål i den forkerte gruppe,eller at du reagere en lille smule overgearet... ikke for at tirre dig,men han ka' sgu' da ligesom ikke ta sit spørgsmål ud af gruppen igen, eller hva?!

mvh michael

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-04-04 23:14

Øh!! Hvem har tisset på din sukkermad michael? Grunden til jeg pointerer det med forkert gruppe, er da for at hjælpe vedkommende! Og andre der måske står i samme situation, så de kan finde det her spørgsmål!

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 07-04-04 23:33

ja okay,jeg syntes bare det var dig der lød lidt pint,det der med at spørgsmålet er i den forkerte gruppe,tror jeg han blev klar over allerede ved det første svar d.0504...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-04-04 23:43

Nå ja der lød jeg vist osse lidt pint! Det er den der seneste 25 jeg er sur på! I dette tilfælde hjalp det faktisk til at der kom svar på spørgsmålet, men i de fleste tilfælde genererer det bare "støj" fra folk der ikke aner hvad spørgsmålet går ud på!

Godkendelse af svar
Fra : lange1325

Dato : 12-04-04 20:43

Tak for svaret BjarneD.